شورش دو استقلالی به پرسپولیس/ روز سخت عثمر غرب تهران



هوادر که در جام حذفی مس سونگون را حذف کرد، این هفته در بندرانزلی مقابل ملوان به تساوی یک بر یک دست یافت و در هفته های اخیر تیم هایی مانند صنعت نفت آبادان و گل گهر سیرجان را نیز شکست داده است. مشخص است که از زمانی که مسعود شجاعی هدایت این تیم را برعهده گرفته، این تیم پیشرفت کرده و از منطقه سقوط فاصله گرفته است. نکته جالب اینجاست که هواداران از چند بازیکن سابق استقلال بهره می برند و در کنار آن گلزنان سابق این تیم داریوش شجاعیان و امین قاسمی نژاد هستند.

شجاعیان بعد از حضور شجاعی در هوادار خیلی بهتر کار کرد و در کل فصل توانست 6 گل برای تیمش به ثمر برساند اما آمار او در نیم فصل دوم کاملا بهتر از نیم فصل اول پرسپولیس است. تا شانس حضور مجدد خود در استقلال برای فصل آینده را افزایش دهند. البته پرسپولیس هم روند مثبتی را دید و هفته گذشته موفق شد نساجی را در قائم شهر شکست دهد.

تنها تساوی پرسپولیس در هفته های اخیر مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی رقم خورد و این تیم در بیشتر بازی های خود در فروردین و اردیبهشت پیروز شد. البته شاگردان اسمار ویرا در جام حذفی در ضربات پنالتی مغلوب آلومینیوم اراک شدند و حذف شدند.

بیشتر بخوانید: قیمت قرارداد گران ترین بازیکن پرسپولیس در فصل آینده چقدر است؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال