چلسی اکنون باید در مقابل ناتینگهام فارست پیاده روی کند – Talk Chelsea

چلسی روز شنبه در خارج از خانه در لیگ برتر انگلیس به مصاف ناتینگهام فارست خواهد رفت که از ساعت 17:30 بعدازظهر آغاز می شود.

این فرصتی است برای بازیکنان چلسی، مائوریسیو پوچتینو، و حالا تاد بوهلی، تا پول خود را در دهان خود بگذارند و به حرکت خود ادامه دهند و مهمتر از آن، بهترین عملکردهایی که در دو و نیم بازی اخیر دیده ایم. همه آنها این هفته صحبت کرده اند، حالا وقت آن است که پیاده روی کنید.

فکر می‌کنم خیلی‌ها دارند فریفته می‌شوند و خاطرات کوتاهی دارند. همه ما بازی‌ها و دوره‌های اخیر را به یاد می‌آوریم که حتی برای سه بازی متوالی خوب بازی کرده‌ایم، اما پس از آن کاملاً جمع می‌شویم و در دو بازی بعدی دوباره به میدان می‌رویم. فکر می‌کنم برای سلامتی خودم بسیار محتاط عمل می‌کنم و مانند دیگران هیجان‌زده نمی‌شوم. اما ادامه این فرم خوب و انجام مجدد آن در روز شنبه مقابل فارست مطمئنا به افزایش خوش بینی من کمک می کند. اما حتی اگر این کار را انجام دهیم، من همچنان محتاطانه خوشبین خواهم بود. همه را قبلا دیده و شنیده ام.

اما، ما اکنون شانس بزرگی برای ادامه دادن به این وضعیت و پیشرفت مثبت در چند هفته اخیر داریم، زیرا ما فوق العاده بوده ایم، به خصوص در بردهای تاتنهام و وستهم. آیا جزر و مد برگشته است؟ آیا ما آن گوشه را چرخانده ایم؟ این بازی در روز شنبه کمی برای پاسخ به این سوالات پیش خواهد رفت.

با این حال، Forest away یک بازی بسیار خطرناک برای بازی در حال حاضر است، صرفاً به این دلیل که ما سه بازی تا پایان فصل داریم و آنها هنوز به هیچ وجه از منطقه سقوط در امان نیستند. یک امتیاز و حتی بیشتر از آن سه امتیاز برای آنها بسیار بزرگ خواهد بود و این برای نونو اسپیریتو سانتو و بازیکنانش مانند فینال جام حذفی خواهد بود.

آنها آخرین بازی خود را 3-1 خارج از خانه مقابل شفیلد یونایتد بردند که نتیجه بزرگی برای آنها بود. کالوم هادسون اودوی، بازیکن سابق چلسی، یک پرانتز گرفت. و چگونه او دوست دارد روز شنبه نیز به چند نفر ثابت کند که اشتباه می کنند.

در بازی‌های اخیر، فارست فقط به لیورپول و برایتون باخت و تساوی‌های سختی را مقابل لوتون تاون و کریستال پالاس کسب کرده است. آنها همچنین فولام را 3-1 شکست داده اند و 2-2 مقابل ولوز مساوی کرده اند. آنها می توانند برای شکست دادن در خانه سخت آماده شوند و در مقابل تیم های بزرگتر روی کانتر بازی خواهند کرد. آنها اخیراً 2-0 در خانه به منچسترسیتی باختند، اما با وجود داشتن 33 درصد مالکیت توپ، نسبت به سیتی تلاش های بیشتری برای دروازه داشتند (14 بر 11).

چلسی باید در حالت دفاعی و در مرحله انتقال روی ضد حریف باشد و اگر توپ را در بالای زمین از دست دادیم.

ما می توانیم انتظار داشته باشیم که چلسی مالک مالکیت توپ باشد، اما درست مانند آن ها در دو بازی و نیم گذشته (در واقع از نوشتن آن خسته شدم 😂)، آنها باید از مالکیت توپ به بهترین شکل استفاده کنند و مانند ما بالینی باشند. اواخر بوده اگر این کار را انجام دهیم، دیگر هیچ مشکلی برای عبور از این بازی بالقوه پوست موز نداریم.

مائوریسیو پوچتینو فردا آخرین اخبار تیم را خواهد داشت، اما باید تقویت و بازگشت از مصدومیت بیشتر شود و البته کریستوفر نکونکو باید دوباره در ترکیب باشد. هیچ فایده ای ندارد که من ترکیب امروز را پیش بینی کنم، زیرا همه ما می دانیم که در بیشتر مواقع، شوک اضافه شدن بازیکنان بیشتری به لیست مصدومیت ها را از جایی دریافت می کنیم، بنابراین من قصد ندارم چیزی را به اشتباه بیاندازم!

با این حال فکر می کنم ما در این بازی پیروز خواهیم شد. فکر نمی‌کنم امتیاز بزرگی مانند وستهام باشد، زیرا آنها مقابل ما بسیار وحشتناک بودند و من انتظار ندارم که فارست در همان وضعیتی باشد که آنها در آن بودند – اما فکر می‌کنم ما این 2 را ببریم. -0.

من اخیراً بردهای زیادی را پیش‌بینی نکرده‌ام، بنابراین امیدوارم این واقعیتی که اکنون یک برد را پیش‌بینی می‌کنم به من نخورد!

تنها چیزی که در ذهن من باقی می ماند این است که بازی خانگی مقابل فارست را در سپتامبر 1-0 باختیم، بنابراین آنها می دانند که می توانند ما را شکست دهند. قبل از آن شکست، از سال 1997 به فارست نباختیم! Forest همچنین کسر امتیاز خود را پس از تجدید نظر تایید کرد، به طوری که آنها را برای کسب این امتیاز در بازی های پایانی مصمم تر کرده است.

آبی اولا آینا سابق، که به دنبال قفل کردن دست چپ خود به همراه هادسون اودوی است، می‌گوید درخواست تجدیدنظر امتیازات رد شده برای تیم اهمیتی ندارد و آنها به کار خود برای کسب امتیاز در لیگ برتر ادامه می‌دهند.

اما چلسی، به خصوص اگر از شتاب استفاده می کنیم و واقعاً به کرنر برگشته ایم، باید شنبه به آنجا برود و هر سه امتیاز را بگیرد، بدون هیچ تردیدی واقعی. آیا ما لیگ اروپا را می خواهیم یا نه؟ اگر این کار را انجام دهیم، این یک فرصت عالی برای تقویت مبارزه خود برای آن است. برو جلو و ثابت کن که در راه بازگشت هستیم!

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/opinion-chelsea-now-need-to-walk-the-walk-versus-nottingham-forest/ منبع: