شوک برای استقلال: جای مهدی پور پر نمی شود!


سرویس خبر شماره: 2013078
20 آوریل 1403 در 11:54 ق.ظ.
3.3 هزار امتیاز خبر|

7نقطه نظر

استقلال تا قبل از پایان فصل نمی تواند جایگزین مهدی پور شود.

شوک برای استقلال: جای مهدی پور پر نمی شود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی پور در دیدار مقابل مس رفسنجان علاوه بر 2 امتیاز مقابل استقلال و نکونام نیز شکست خورد و هافبک آبی ها دچار پارگی رباط صلیبی شد تا 7 ماه 6 از میادین غایب باشد. و نمی تواند بازی کند.برای تیمش به زمین برود.

از دیروز رسانه ها متوجه شدند استقلال می تواند نام مهدی پور را از لیست حذف کند و بازیکن جدیدی را به لیست او اضافه کند. در خبرها بود از آنجایی که مصدومیت این بازیکن جدی و شدید است، طبق قوانین، آبی ها امکان جذب بازیکن جدید در خارج از پنجره نقل و انتقالات را دارند..

اما پیگیری ها این را نشان می دهد این درست نیست و فرشید طاهری، رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان نیز در گفت و گو با “مجله اخبار فوتبال” اعلام کرد که استقلال تا قبل از پایان فصل نتوانست بازیکنی را برای جانشینی مهدی پور جذب کند.

طاهری به “مجله اخبار فوتبال” گفت: طبق مقررات، باشگاه مصدوم می تواند در اولین پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو، بدون فسخ قرارداد با بازیکن مصدوم و جایگزینی وی، نام او را از لیست خارج کند. از این پس با اتمام نقل و انتقالات، استقلالی ها نمی توانند مهدی پور را جایگزین بازیکن کنند.

وی در خصوص اینکه آیا رضا میرزایی که پیش از این بازیکن آبی ها بود می تواند جایگزین مهدی پور شود یا خیر، گفت: نه، زیرا فهرست بازیکنان بزرگسال این تیم پر است در نتیجه میرزایی نمی تواند تا پایان فصل برای استقلال بازی کند.

در نهایت طاهری درباره یک استثنای این قاعده می گوید: در قوانین قرارداد برای دروازه بان ها فقط مقرر شده بود که در صورت مصدومیت دروازه بان، تیم بتواند دروازه بان را جایگزین او کند که باشگاه نساجی این کار را انجام داد.

مجله اخبار فوتبال داخلی