شوک برای تیم ملی: ستاره ایرانی VNL را از دست داد


سرویس خبر شماره: 2018005
10 مه 1403 در 6:23 ب.ظ.
2.3K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

در بدترین زمان ممکن؛

سرمربی تیم ملی والیبال ایران بر اساس گزارش پزشکی به بردیا استراحت داد و سعادت از این اتفاق پشیمان شد و قول داد با قدرت بیشتر به تیم ملی بازگردد.

شوک برای تیم ملی: ستاره ایرانی VNL را از دست داد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آماده سازی تیم ملی والیبال ایران برای حضور بهتر در رقابت های لیگ ملت های 2024 که از اول خرداد در برزیل و ترکیه آغاز می شود، امروز وارد مرحله پیشرفته تری شد.

بردیا سعادت هفته گذشته به دلیل دوران نقاهت پس از سانحه رانندگی در ترکیه به اردوی تیم ملی ملحق شد تا در صورت نبود مشکل با نظر نهایی کادر پزشکی و فنی تمرین کند اما با توجه به نتایج تست و بر اساس گزارش پزشکی و انجام مصاحبه های سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون والیبال، با در نظر گرفتن اولویت سلامت بردیا سعادت، این بازیکن برای بهبودی کامل پس از سانحه رانندگی خود مرخصی گرفت. توجه داشته باشید زمان کمی برای آماده سازی و حضور در لیگ ملت های 2024 باقی مانده است و این بازیکن با اخلاق تیم ملی والیبال کشورمان در این رقابت ها استراحت و ریکاوری خواهد داشت. به همین دلیل بود که با نظر پائز و تایید رئیس فدراسیون، خروج او از اردوی تیم ملی قطعی شد.

1896300

بردیا سعادت درباره جدایی اش از اردوی تیم ملی صحبت کرد. ابتدا از کادر فنی و رئیس فدراسیون والیبال که جویای حال من بعد از تصادف شدند تشکر می کنم. پس از دوران نقاهت در ترکیه و پس از ورود به ایران، به اردوی تیم ملی والیبال ایران پیوستم اما با آزمایشاتی که انجام دادم، پزشک تصمیم گرفت که به دلیل سلامتی مدتی استراحت کنم.

وی با تاکید بر اینکه برای مدت کوتاهی نمی تواند فعالیت های ورزشی انجام دهد، گفت: زمان کمی تا شروع لیگ ملت ها باقی مانده است. متأسفانه با وجود انگیزه زیادی که داشتم و با وجود آمادگی روحی و جسمی برای پوشیدن پیراهن و حضور در تیم ملی کشورم برای چهارمین سال متوالی و همچنین آرزوی خوشحال کردن مردم با پیروزی در شرایط موجود. که بعد از تصادف من رخ داد، نتوانستم همراهی کنم من یک تیم ملی نیستم.

والیبالیست قطری ادامه داد: قطعا تمریناتم را ادامه خواهم داد و امیدوارم با فیزیوتراپی و ریکاوری خوب قوی تر از قبل به تیم ملی برگردم. می توانم این افتخار را داشته باشم که دوباره پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم.

مجله اخبار فوتبال داخلی