وحدت پس از هفت ماه حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس!


سرویس خبر شماره: 2017998
10 مه 1403 در 5:52 ب.ظ.
1.2 هزار |

0نقطه نظر

اولین بازی لیگ برتر زیر نظر اسمار

وحدت حنان اف مدافع تاجیکستان پرسپولیس پس از ماه ها به احتمال زیاد به ترکیب اصلی باز خواهد گشت.

وحدت پس از هفت ماه حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با صدور حکم انضباطی برای دانیال اسماعیلی فر و محرومیت وی، به احتمال زیاد وحدت حنانوف به عنوان مدافع راست اصلی پرسپولیس در دیدار حساس مقابل سپاهان به میدان می رود.
حنانوف که در دیدارهای داخلی فروردین ماه مصدوم شده بود، با مصدومیت از ناحیه همسترینگ به اردوی پرسپولیس بازگشت. او تاکنون هر چهار دیدار لیگ و مرحله یک هشتم نهایی قرمزها را به دلیل مصدومیت از دست داده و در این رقابت ها حضور نداشته است. لیست تیم

حنانوف در حالی که چند روز قبل از آن بازی به تمرینات گروهی تیمش بازگشته بود قرار بود در بازی جام حذفی مقابل اراک به لیست تیمش بازگردد اما باز هم شرایط لازم برای او فراهم نشد و در لیست تیمش قرار نگرفت. لیست بیست بازیکن تیم

با این روایت، انتظار می رود در شرایطی که فرشاد فری در بازی با آلومینیوم در اراک روز خوبی را به عنوان مدافع راست سپری نکرد، حنانوف در بازی عصر چهارشنبه مقابل سپاهان جایگزین اسماعیلی فر در ترکیب اصلی شود که این یک ریسک است. با توجه به غیبت طولانی مدت او در این مسابقه، این رقم بسیار بالا خواهد بود و شاید حنانوف کیفیت قبلی و مورد نظر عثمار را ارائه نکند.

نکته عجیب اینجاست که این مدافع تاجیک ماه هاست که برای پرسپولیس در ترکیب اصلی بازی نمی کند و از آخرین بازی اش در ترکیب اصلی سرخ ها بیش از 7 ماه می گذرد!

2010420

وحدت در این فصل لیگ برتر تنها یک بار در ترکیب اصلی به میدان رفته و 90 دقیقه در زمین حضور داشته است که به بازی هفته هشتم انزلی مقابل ملوان برمی گردد که در پست مدافع راست پشت سر دانیال اسماعیلی فر به میدان رفت. و عملکرد بدی نداشت. هانانوف در مجموع در 6 بازی از مسابقات لیگ برتر تیمش در زمین حضور داشت و مجموع دقایق حضورش در زمین به 176 دقیقه رسید.

این در حالی است که او در هر دو بازی لیگ قهرمانان مقابل تیم سابقش استقلال تاجیکستان با 90 دقیقه بازی به میدان رفت و مجموع دقایق حضورش در این مسابقات را به 182 دقیقه رساند که بیشتر از مجموع دقایق حضورش در لیگ برتر این فصل برای پرسپولیس بود.

حنانوف مصدوم دیدار تیم های ملی عربستان و تاجیکستان آخرین بار در دیدار معوقه هفته یازدهم لیگ برتر در 18 دی ماه مقابل نساجی به میدان رفت و حالا پس از 4 ماه یک بار دیگر در این مسابقه

وحدت از زمان سرمربیگری اسمار در لیگ برتر بازی نکرده است چرا که در هفته بیست و یکم مقابل پیکان در رفسنجان نیمکت نشین بود و به دلیل مصدومیت چهار دیدار بعدی را از دست داد.

حنانوف در زمان سرمربیگری اسمار در دیدار حذفی مقابل نفت و گاز گچساران تنها 22 دقیقه به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و باید دید در دیدار مقابل سپاهان چه عملکردی خواهد داشت.

مجله اخبار فوتبال داخلی