شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد


سرویس خبر شماره: 2018657
13 مه 1403 در 3:20 ب.ظ.
2.2 هزار |

5نقطه نظر

کمیسیون استیناف شکایت پرسپولیس از باشگاه آلومینیوم اراک را رد کرد.

شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم در بازی برگشت لیگ برتر امسال در اراک، محمدحسین کنعانی زادگان با یکی از هواداران درگیری فیزیکی کرد و کمیته انضباطی عصر از مدافع پرسپولیس خواست تا ارائه کند. دفاعش به آرامی

در نتیجه وکلای باشگاه پرسپولیس پس از جمع آوری مدارک، دفاعیات مربوط به این پرونده را به سازمان لیگ ارسال کردند تا در اختیار کمیته انضباطی قرار گیرد.

با توجه به دفاعیات این پرونده، باشگاه پرسپولیس با طرح شکایت از آلومینیوم اراک مدعی شد که این باشگاه به عنوان میزبان باید امنیت تیم میهمان را تامین می کرد و حضور هواداران در کنار اتوبوس پرسپولیس خلاف است. آئین نامه.

بعداً کمیسیون انضباطی شکایت سرخ ها را رد کرد و پرسپولیس موضوع را به کمیسیون استیناف کشاند. امروز کمیسیون تجدیدنظر ضمن رد شکایت پرسپولیس رای کمیسیون انضباطی را تایید کرد.

در رأی کمیسیون تجدیدنظر آمده است:
در خصوص اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران به رای کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران از باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم رسیدگی حکم مسابقه 26 فوریه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه. متقاضی با در نظر گرفتن مجموع محتویات پرونده و ادله مندرج در رأی صادره، تجدیدنظرخواهی مؤثر نسبت به عملکرد داور مسابقه اعتراض کرده است. ، به استناد ماده 106 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن تایید و رد اعتراض اعلام می گردد. تصمیم قطعی است.

مجله اخبار فوتبال داخلی