شگفتی بایرن در برنابئو: چه ورزشگاهی!


سرویس خبر شماره: 2019905
18 مه 1403 در 11:07 ب.ظ.
6.9 هزار امتیاز خبر|

دهنقطه نظر

اعضای تیم بایرن مونیخ از سانتیاگو برنابئو بازسازی شده امتیاز خبرکردند و از وضعیت آن بسیار هیجان زده بودند.

شگفتی بایرن در برنابئو: چه ورزشگاهی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار حساس تیم های بایرن مونیخ و رئال مادرید عصر فردا برگزار می شود. این دیدار دور دوم مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار است در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود.

استادیوم برنابئو تحت هدایت فلورنتینو پرز، بازیکن رئال مادرید، بازسازی اساسی شده است. در برنابئو جدید مهمترین تغییرات داخل ورزشگاه سقف متحرک، زمین چمن متحرک، تابلوی امتیاز 360 درجه و استفاده از فناوری پیشرفته برای هواداران است.

2019529

بازیکنان بایرن این فرصت را دارند که عصر فردا در زمین این ورزشگاه به مصاف پرافتخارترین تیم اروپا بروند. به همین دلیل امروز فرصتی ایجاد شد تا در شرایط این ورزشگاه آماده شویم.

پس از نشست خبری توماس توخل، تیم بایرن این فرصت را پیدا کرد تا آخرین تمرین خود را پیش از رویارویی با رئال در برنابئو انجام دهد.

نشریه اسپانیایی AS ویدئویی منتشر کرده است که نشان می دهد بازیکنان بایرن از بازسازی های انجام شده در برنابئو کاملا شگفت زده شده اند. برخی از بازیکنان با ضربه زدن به آن وضعیت چمن را بررسی می کنند، در حالی که برخی دیگر تابلوی امتیازی جدید را به نمایش می گذارند و به وضوح از آن قدردانی می کنند.

2019528
2019527

مجله اخبار فوتبال خارجی