محل تماشای مرحله دوم نیمه نهایی، پیش نمایش و پیش بینی

پس از تساوی جذاب 2-2 هفته گذشته در آلیانز آرنا، رئال مادرید و بایرن مونیخ در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب (8 می) به مصاف هم خواهند رفت. به خواندن ادامه دهید تا همه چیز را در مورد تکرار آتی ال کلاسیکو اروپا بدانید.

رئال مادرید و بایرن مونیخ: تاریخ، زمان و مکان تماشای بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

رئال مادرید برای بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از بایرن مونیخ پذیرایی خواهد کرد. بازی در ساعت 9 بعد از ظهر به وقت CET / 3 PM ET / 12 PM PT روز چهارشنبه آغاز خواهد شد.

طرفداران در ایالات متحده می توانند بازی را به صورت زنده از طریق Paramount+ و TUDN USA تماشا کنند. گزینه های جایگزین عبارتند از Fubo (آزمایشی رایگان در دسترس)، TUDN.com، ViX، TUDN App، Univision و Univision NOW.

رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ: پیش نمایش

فرم

رئال مادرید با پیروزی 3-0 مقابل کادیز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو وارد بازی می شود. براهیم دیاز، جود بلینگهام و ژوزلو به گل رسیدند و مادرید را 14 امتیاز از بارسلونا دور کردند. بعداً در روز شنبه (4 مه)، بارسا با نتیجه 4-2 مغلوب خیرونا شد و به رئال مادرید در چهار بازی مانده به پایان رسید.

در همین حال، بایرن مونیخ، آخر هفته ناامیدکننده ای را در بوندسلیگا پشت سر گذاشت. باواریایی ها که عنوان قهرمانی لیگ برتر آلمان را به بایر لورکوزن از دست داده اند، در خارج از خانه مقابل VfB اشتوتگارت با نتیجه 3-1 شکست خوردند. هری کین، تالیسمان بایرن، تنها گل خود را در آن شب از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

اخبار تیم

لوس مرنگس در آخر هفته از تیبو کورتوا به ترکیب اصلی استقبال کرد، در حالی که ادر میلیتائو نیز مسابقه را کامل کرد. دیوید آلابا غایب طولانی مدت، تنها بازیکنی است که مطمئناً در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور نخواهد داشت. Aurelien Tchouameni در حال حمل یک ضربه است اما در تیم روز مسابقه نامگذاری شده است.

از سوی دیگر، بایرن مونیخ غایبان زیادی دارد که باید با آنها مقابله کند. رافائل گوئریرو و اریک دایر نتوانستند بازی مقابل اشتوتگارت را کامل کنند، در حالی که دایوت اوپامکانو و ماتییس د لیخت مشکوک هستند. جالب است که ببینیم توماس توخل چگونه در بزرگترین بازی دوران حضورش در بایرن با این همه مصیبت کنار می آید.

در آخرین بازی چه اتفاقی افتاد؟

بایرن مونیخ در 20 دقیقه اول در آلیانز آره نا تسلط داشت، اما یک توپ عبوری درخشان از تونی کروس و پایان غریزی وینیسیوس جونیور باعث شد رئال مادرید در دقیقه 24 به برتری برسد. بایرن در نیمه اول نتوانست نتیجه را جبران کند اما در اوایل 45 ضربه دوم را زد.

لروی سانه که در دقیقه اول بازی یک موقعیت تک به تک را از دست داد، در دقیقه 53 با یک درایو پرقدرت آندری لونین را در پست نزدیک خود شکست داد. چهار دقیقه بعد، لوکاس وازکز جمال موسیالا را در محوطه جریمه به زمین آورد و به بایرن این فرصت را داد تا از روی نقطه پنالتی جلو بیفتد. هری کین ضربه نقطه‌ای را زد و با خونسردی آن را کنار زد تا نتیجه 2-1 برای میزبان شود.

مشخص است که رئال مادرید حوله نخورد و مردان را در جستجوی گل تساوی جلو انداخت. این گل سرانجام در دقیقه 83 و پس از آنکه رودریگو صاحب یک ضربه پنالتی شد، به ثمر رسید. بازیکن برتر مسابقه وینیسیوس جونیور یک پنالتی مطمئن را به ثمر رساند تا در بایرن 2-2 شود.

رئال مادرید و بایرن مونیخ: پیش بینی

وقتی دو تیم در مونیخ به مصاف یکدیگر رفتند، چیزی برای جدایی از هم وجود نداشت، اما باید در مادرید به یک سمت یا آن طرف برود. ما انتظار داریم که هر دو تیم در روز چهارشنبه گلزنی کنند، اما تیم میزبان که در فرم بهتری قرار دارد و ترکیب متعادل تری دارد، ممکن است از این تیم جلو بیفتد. ما از مردان کارلو آنچلوتی حمایت می کنیم تا با پیروزی 2-1 به فینال برسند.

https://sportslens.com/news/uefa-champions-league-real-madrid-bayern-munich-prediction/ منبع: