صادقی: لغو بازی با فولاد عجیب بود

دروازه بان ملوان درباره عملکردش در 2 بازی اخیر گفت: شخصا تمام تلاشم را می کنم تا بازی را بدون گل و با سه امتیاز کامل به پایان برسانم. ما در مسابقات قبلی تمام تلاش خود را کرده ایم. در بازی با گل گهر گل به خودی دریافت کردم. در بازی با ذوب آهن روی یک پنالتی گل خوردیم که به نظر من پنالتی نبود. ما در طرف اشتباه بودیم، اما به زودی این بدبختی ها تمام می شود و کلین شیت های ما شروع می شود.

صادقی در این خصوص افزود: برنامه داشتیم سه امتیاز از فولاد بگیریم چون بچه ها واقعا آماده بودند. در بازی با آلومینیوم قطعا برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم تا تیم ما از افسردگی خارج شود.

ملوان دروازه بان گفت: طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ آماده بازی با فولاد خواهیم بود و با تمام وجود برای کسب سه امتیاز پیش خواهیم رفت. برای ما فرقی نمی کند هوا چطور باشد چون همیشه در انزلی باران می بارد، اما بازی می توانست 24 ساعت بعد باشد اما نشد. مشکلاتی که برای اسکان ایجاد کرده بودیم نیز برطرف شده است. اگر جای خاصی بیرون ورزشگاه باشد، آن را درست می کنند تا بهانه خاصی نباشد.


سرویس خبر شماره: 1845094
2 اردیبهشت 1401 ساعت 12:25 ب.ظ |
15.7 هزار |

8نقطه نظر

ما برای غلبه بر آلومینیوم وارد زمین خواهیم شد

وی درباره لغو دیدار با فولاد به دلیل شرایط جوی توضیح داد: شرایط جوی بسیار خوب و نرمال بود و از هفته های آینده مطمئناً انزلی بیش از گذشته بارندگی خواهد داشت. اگر بازی به دلیل باران لغو شود، مشکل عجیبی است. باید از اقامتگاه استفاده کنیم. نمی دانم چه اتفاقی افتاده و چه اتفاقی افتاده که این مسابقه برگزار نشد، اما باید برای بازی های آینده بیشتر برنامه ریزی کنند تا با توجه به اینکه دو سه ساعت قبل از مسابقه در ورزشگاه حضور داشتیم و شرایط، از امتیاز اسکان برخوردار شویم. خوب بودند.

وی گفت: هر کدام از دروازه بانانی که در حال حاضر در ملوان هستند اگر بازی کنند مطمئنا بهترین خواهند بود. در بازی با گل گهر به نظر من و طبق آمار سایت ها نمره قابل قبولی گرفتم اما متاسفانه وقتی گل می شود و تیم نتیجه نمی گیرد به آن نمی چسبد. به هر حال یک نفر شاید از نظر روحی کمی متزلزل شویم، اما همه می خواهیم سه امتیاز را بگیریم. اگر گل نخوریم و زمین را ببریم، بهتر است، اما با توجه به شرایطی که در جدول داریم، برد برای ما بسیار مهم است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ایمان صادقی در گفتگو با خبرنگار ما درباره وضعیت ملوان در تعطیلات لیگ برتر گفت: بازی مقابل فولاد به شکلی عجیب لغو شد که ما برای این بازی آماده بودیم اما متاسفانه این دیدار. لغو شد و سپس لیگ نیز تعطیل شد.در حال حاضر با تمام توان زیر نظر کادر فنی تمرین می کنیم.تا کنون 2 بازی دوستانه انجام داده ایم و به دنبال برگزاری یک بازی تدارکاتی دیگر هستیم.شرایط تیمی بسیار خوب است و سعی می کنیم در مسابقات بعدی امتیازات لازم را بگیریم و شرایط ملوان را بهتر کنیم.

صادقی در پایان یادآور شد: فرزندان ما آمادگی کامل برای دیدار با آلومینیوم را دارند و متوجه شده اند که حتی اشتباه باعث از دست دادن امتیاز می شود و تجربه لازم را کسب کرده اند. ما تیم جوان و با انگیزه ای داریم. امیدوارم با امتیازاتی که در مسابقات بعدی کسب می کنیم، هواداران خود را خوشحال کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

دروازه بان باتجربه می گوید که او و هم تیمی هایش کاملا از وضعیت مخمصه این تیم آگاه هستند.

صادقی: لغو بازی با فولاد عجیب بود