صادقی: منتظر هفت کلین شیت من باشید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ایمان صادقی در خصوص تغییرات در کادر فنی فجر سپاسی و بر عهده گرفتن مسئولیت این تیم توسط مجتبی سرآسیایی به خبرنگار ما گفت: این تغییرات از قبل خود را احساس کرده و باشگاه عملکرد بسیار خوبی داشته است. انتخاب آقای سرآسیایی هم در کار مدیریتی و هم در مربیگری موفق بوده است، ایشان مربی بسیار با اخلاق، فنی و مورد تائید کل فوتبال ایران هستند، در این چند روز شاهد تغییرات روحی و روانی بودیم و امیدوارم در باقی مانده تمرینات تاکتیکی بیشتری انجام دهیم. وقت بگذاریم و به هدفمان که بقا در لیگ است، برسیم و آنچه سرمربی جدیدمان می خواهد را در زمین پیاده کنیم.
وی درباره برپایی کمپ در تهران ادامه داد: تمرینات را در تهران انجام دادیم. یک بازی دوستانه با گل گهر سیرجان انجام دادیم، به نظرم گل گهر هم تیم بسیار خوبی با کیفیت است. کادر جدید هم می خواهند بچه ها را از نظر فنی تست کنند و ترکیب مورد نظرشان را به دست آورند. اگر فرصت‌ها بیشتر بود، بازی‌های دوستانه بیشتری انجام می‌دادیم. در عین حال، باید هماهنگ شوید و آنچه مربی می خواهد را در زمین انجام دهید، سپس برای دیدار با آلومینیوم آماده شوید.
دروازه بان فجر درباره میزبانی از مشهد از هفته بیست و چهارم گفت: چون در شیراز در زمین خاکی بازی می کردیم خدا را شکر توانستیم به مشهد بیاییم تا بتوانیم کیفیت بازی در زمین و عملکرد از نظر فنی را انجام دهیم. در بازی های خارج از خانه باید ارائه می کردیم و موفق می شدیم. با توجه به شرایط سختی که از اول فصل در زمین داشتیم، خودمان را اذیت کردیم و مصدومیت زیادی داشتیم و سایر تیم هایی که آمدند، بازیکنانشان مصدوم شدند و رباط پای پیکان پاره شد. شرایطی پیش آمد که نمی توانستیم از محل اقامت استفاده کنیم. به خاطر همین زمین در شیراز امتیازهای زیادی از دست دادیم. همه تیم ها به خصوص تیم هایی که از لیگ یک به لیگ برتر می آیند، می خواهند تیم را حفظ کنند و باید از محل اقامت خود نهایت استفاده را ببرند، اما ما از آن استفاده نکردیم.
صادقی در نهایت با بیان اینکه فکر می کنم می تواند در هفت بازی برتر چند کلین شیت داشته باشد، اضافه کرد: سعی می کنم در هر هفت بازی این کار را انجام دهم. باید مسابقات را شروع کنیم و شرایط را ببینیم. سعی می کنیم در هر بازی دروازه را پاک کنیم اما از این به بعد نمی توانیم قضاوت کنیم. به هر حال مربی در مورد بازیکنان تصمیم می گیرد. بازی به بازی پیش می رویم و ایده این است که درهای تیم را بسته نگه داریم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1817490 |
11 فروردين 1401 ساعت 21:54 |
5,276 |

2نظرات

دروازه بان باتجربه معتقد است که امتیازات زیادی را به دلیل کیفیت پایین میدان حافظه از دست داده است.