صحبت های مدافعی که باعث عصبانیت مدیرعامل سپاهان شد!

* پس از پایان مسابقه ترافیک زیادی در سطح شهر وجود داشت.
بله، چیز عجیبی بود. بعد از بازی با ماشین شخصی به خانه رفتم و نماندم تا اتوبوس تیم را بگیرم اما هنوز ترافیک عجیبی وجود داشت. واقعا باعث افتخار است که چنین هوادارانی داریم که سختی های حضور در ورزشگاه را تحمل می کنند و از ما حمایت می کنند. افراد زیادی از شهرهای اطراف آمده بودند و خدا را شکر شرمنده آنها نشدیم.


سرویس خبر شماره: 1899964
20 آوریل 1402 ساعت 11:00
3.1 هزار |

0نقطه نظر

من توپ زدم و مغانلو نخوردم، حتی یک پنالتی هم نشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار تیم های تراکتور و سپاهان با برتری شاگردان خمس به پایان رسید. پس از گل رضا اسدی از روی نقطه پنالتی، شهریار مقانلو روی یک موقعیت خوب با محمدرضا اخباری تک به تک شد اما ناگهان تکل ابوالفضل رزاق پور و البته او مهاجم سپاهان را سرنگون کرد.

در این صحنه داور تصمیم به ادامه بازی گرفت و خطای پنالتی اعلام نکرد تا اینکه طبق گزارش مسئولان تبریزی محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان پس از پایان بازی به رختکن داور رفت و فیلم این صحنه را به آنها نشان داد و از داوران خواست این صحنه را متوقف کنند. دوباره ببینید

یکی از جنجالی ترین صحنه های این هفته فوتبال ایران در داخل محوطه جریمه تیم تراکتورسازی رقم خورد.

صحبت های مدافعی که باعث عصبانیت مدیرعامل سپاهان شد!

* اما سپاهانی ها نظر دیگری دارند.
نظر همه قابل احترام است و همه می توانند اظهار نظر کنند، اما مطمئن بودم که وقتی تکل زدم هیچ تماسی با مدافع نداشتم. آن موقع متوجه نشدم که توپ را می زنم یا نه، اما بعداً وقتی فیلم را دیدم متوجه شدم که توپ را زده ام.

* فکر می کنی تیمت سهمیه بگیرد؟
ما تمام تلاش خود را می کنیم تا به بالاترین حد ممکن برسیم. البته باید بگویم که به عنوان یک ایرانی واقعاً دوست ندارم یک باشگاه مشکل داشته باشد و امیدوارم هر 16 باشگاه لیگ برتری روزی بتوانند مجوز حرفه ای بگیرند اما سعی می کنیم در محل به رتبه خوبی برسیم و بعد ببینیم. چه اتفاقی می افتد اگر نگاه کنید ما از اول فصل مدام در حال پیشرفت بودیم و سرعت این پیشرفت با حضور آقای خمس سرعت گرفت و به نظرم مستحق کسب سهمیه هستیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* یک تکل نجات هم زدی.
خوشحالم که برای تیم موثر بوده ام. همه بازیکنان تمام تلاش خود را می کنند تا برای تیم سازنده باشند و خدا را شکر همه دست به دست هم دادیم و توانستیم هواداران را خوشحال کنیم.

1840337

* نظر شما در مورد آقای خمس چیست؟
او واقعا مربی توانمندی است. من عاشق شاگردی او هستم و او در این مدت چیزهای زیادی به من آموخت. امیدوارم برای فصل آینده زمین مورد نظر را در استادیوم یادگار به او بدهند تا بتواند نمایش مورد علاقه خود را به نمایش بگذارد.

در همین رابطه ابوالفضل رزاق پور مدافع چپ تیم تراکتورسازی طی گفتگو با خبرنگار ما به این صحنه اشاره کرد.

* نظرت درباره حضور هواداران چیست؟
به هر حال من سال ها پیش در حضور هواداران زیادی بازی کرده بودم و جو آن را می شناختم، اما واقعا می توانم بگویم که این بازی شور دیگری بود. من هم واقعا انرژی خاصی داشتم و باور کنید احساس می کردم قدرت بیشتری دارم. من به گرمی با هواداران دست می فشارم و از آنها برای حمایت از تیم در این ساعت از شب تشکر می کنم. امیدوارم بتوانیم بخشی از محبتشان را به آنها برگردانیم.

* از صحنه جنجالی پنالتی شروع می کنیم. به نظر شما پنالتی بود؟
باید توضیح بدم بعد از بازی با میکسدزون صحبت کردم و صحنه را بد توضیح دادم چون پشت سرم را نمی دیدم، فکر کردم محمد آقاجانپور هم در صحنه است. اما همانطور که به میکسدزون گفتم پنالتی نبود چون با شهریار مغانلو ارتباطی نداشتم.

* با این نتیجه به پرسپولیس و استقلال کمک کردی.
ما به این مسائل توجه نکردیم. تمرکز ما فقط روی نتیجه نهایی خودمان و خوشحال کردن میلیون ها هوادارمان بود و بس. وقتی در تیم بزرگی مثل تراکتورسازی بازی می کنید، اصلا نمی توانید به این چیزها فکر کنید.

* به نظر شما جالب ترین ویژگی اخلاقی خمس چیست؟
او واقعاً ویژگی های اخلاقی مثبت زیادی دارد، اما یک چیز بیشتر به من علاقه دارد. او گاهی اوقات در تمرین عصبانی می شود اما قلب بسیار مهربانی دارد. او هم می گوید قهر مرا به دل نگیرید و لحظه ای است. من فکر می کنم این اخلاق بسیار خوبی است که او به عنوان سرمربی دارد.