دی بروین: عید است، برای لیورپول-آرسنال وقت ندارم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دی بروین شب گذشته در پیروزی 4-1 منچسترسیتی مقابل ساوتهمپتون در هفته سی ام لیگ برتر انگلیس به میدان رفت و سریعتر از هر بازیکن لیگ برتری به اولین گل ارلینگ هالند در رکورد 100 پاس گل داد.

وی همچنین از هماهنگی خود با ارلینگ هالند گفت: او گل های زیادی می زند و این دیوانه کننده است. اگر موقعیت ایجاد کنیم، او آنجاست و گل می زند و این ترکیب خوبی است. او می داند من می خواهم چه کار کنم و من می دانم که او می خواهد چه کار کند.

دی بروین ادامه داد: اگر همه چیز متفاوت باشد و ما در پست ها و تیم های مختلف بازی کنیم و گل های زیادی به ثمر برسانیم، مردم در مورد رکورد سریع صحبت خواهند کرد!

او در مورد سریعتر بودن از سسک فابرگاس ستاره سابق آرسنال و چلسی گفت: “سسک بازیکنی باورنکردنی است و من خودم را با دیگران مقایسه نمی کنم.” من فقط سعی می کنم بهترین کار را انجام دهم.

این بازیکن درباره رسیدن به رکورد 100 پاس گل در لیگ برتر گفت: این آمار را قبل از بازی دیدم. افراد زیادی در مورد آن به صورت آنلاین صحبت کرده اند و این چیزی است که واقعاً نمی توانید از دست بدهید. من سعی کردم تا جایی که ممکن است خودم را در موقعیت قرار دهم. می توانستم دو یا سه پاس گل دیگر بدهم، اما این اتفاق نیفتاد. در هر صورت اگر بازیکنان دیگر گل بزنند یک پاس گل هم برای من ثبت می شود.

دی بروین در پاسخ به این سوال که آیا بازی آرسنال مقابل لیورپول را تماشا خواهد کرد یا خیر، گفت: صادقانه بگویم، من می خواهم کمی خانواده ام را ببینم. آنها در تعطیلات عید پاک هستند، بنابراین ترجیح می دهم با آنها وقت بگذرانم. زمان زیادی برای تماشای این بازی وجود نخواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

کوین دی بروین ستاره منچسترسیتی سریعتر از هر بازیکنی در تاریخ لیگ برتر به رکورد 100 پاس گل در این رقابت ها دست یافت.

دی بروین: عید است، برای لیورپول-آرسنال وقت ندارم!


سرویس خبر شماره: 1899991
20 آوریل 1402 ساعت 11:13
5.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

کار هالند دیوانه است.

پس از آن بازی، دی بروین به اسکای اسپورت گفت: در پایان بازی با جیمز وارد پروسیا صحبت کردم. آنها همیشه خوب بازی می کنند اما گاهی اوقات از کمبود مهاجم رنج می برند.

وی افزود: نیم ساعت اول بازی سخت بود اما در ادامه موقعیت هایی داشتیم و خوشبختانه گل خوردیم. در نیمه دوم خوب بازی کردیم اما گلی که خوردیم کودکانه بود. در کل خیلی خوب بازی کردیم.