صداقت: دیده اید که بینندگان و منسوجات بالقوه چه چیزی دارند؟

مصطفی صداقت مربی نساجی که برای دومین بار با ساکت الهامی به فینال جام حذفی راه یافت در گفت و گو با “مجله اخبار فوتبال” گفت: بازی بسیار سختی مقابل مس کرمان داشتیم که خدا را شکر پایان خوبی داشتیم. در مقابل هواداران خود شرمنده نبودیم.” ما بازی های مس را دیدیم و می دانستیم استراتژی آنها دفاع و ضدحمله است. دیدید که مس با همین تاکتیک تمام مسیر را طی کرد و شاید آن پنالتی در اواخر بازی نمی توانست به ضربات پنالتی ختم شود.

سرمربی نساجی در پاسخ به اینکه چرا ساکت الهامی در پایان بازی به یکباره روی نیمکت تیمش نشست و دوباره روی خط نیامد؟ او گفت: «او واقعاً خسته بود. روزه بود و به دلیل استرس بازی که فشار خونش را تحت تاثیر قرار داده بود، برای افطار چیزی جز آب نخورده بود. در حالی که نیمکت حریف خوب عمل نکرد، مثلاً تیم بازنشسته متعلق به چند دهه پیش بود. این مسائل آقای الهامی را عصبی کرد و در نهایت تصمیم جمعی گرفته شد که آقای ساکت روی نیمکت بنشیند و بتواند با تمرکز بهتر دستورات لازم را بدهد.


سرویس خبر شماره: 1820609 |
31 تیر 1401 ساعت 12:40 |
262 |

0نظرات

رفتار نیمکت مس روی اعصاب ما بود

وی افزود: روزی که هنوز خستگی 120 دقیقه ای بازی قبل با استقلال روی بچه ها بود و اکبر صادقی، فرزاد زمهران را نداشتیم، مسعود شجاعی، مرتضی منصوری و صابر حردانی را هم مصدوم داشتیم. آنها به دلیل مصدومیت تعویض شده اند.» اما ما کوتاه نیامدیم و بازیکنان صادقانه به خواسته آقای ساکت الهامی و کادر فنی در زمین پاسخ دادند و در نهایت خدا را شکر اتفاق خوبی به نفع ما افتاد.
صداقت با تاکید بر اینکه نساجی با وجود جو سنگین ورزشگاه آزادی هرگز احساساتی بازی نکرد، گفت: مقابل تیمی بازی کردیم که خط دفاعی را به خوبی پر می کرد و اجازه نفوذ نمی داد، اما با وجود موقعیت های خوبی که صابر حردانی، کریم اسلامی و نظری در اختیار داشتند. کار را نکرد. گل دیگر احساساتی نشدیم و با استفاده از همان حربه نفوذ از عمق دفاع با پاس های کوتاه و زمینی بازی طولانی را ادامه ندادیم و در نهایت آن پنالتی تولید شد. بدین ترتیب.

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: با وجود سخت کوشی مس در دفاع، تاکتیک را تغییر دادیم، بازی را به هوا نبردیم و در نهایت با اصرار به بازی از انتهای خط دفاع، نتیجه لازم را گرفتیم.

صداقت با استقبال از حضور تماشاگران نساجی در ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: نساجی ها بعد از دو سال آمدند و تشنه دیدن تیمشان بودند. تازه دیروز فهمیدیم که به خاطر نبود ورزشگاه و این شرایط کرونا چه جوی نداریم و چه پتانسیلی از ما سلب شده است. از آنها و آقای حدادیان برای حمایت همه جانبه از تیم تشکر می کنم.

وی همچنین به دیدار فینال مقابل صنایع اراک اشاره و خاطرنشان کرد: بازی فینال طبیعتا سخت است و من آن را دو سال پیش با حضور آقای الهامی در تیم خوب تراکتورسازی تجربه کردم. صنایع اراک نیز با شایستگی به فینال راه یافت و قطعا بازی خوبی خواهد بود. از امروز با هدایت آقای ساکت استراتژی مناسب بازی را انتخاب می کنیم تا بر این اساس پیش برویم و انشاالله سربلند بیرون بیاییم. ای کاش سازمان لیگ می توانست بازی را دو روز به تعویق بیاندازد تا از سرگیری تیم ما که کمتر از یک روز تعطیل است، به پایان برسد و کسی ادعای آن روز نداشته باشد، زیرا محدودیت زمانی برای فینال وجود نداشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی