حسینخانی – بی صدا; تنش به پای اتوبوس با چاشنی تهدید کننده

پس از آن و زمانی که به نظر می رسید پرونده به پایان رسیده بود، صحبت های غیررسمی مربیان دو تیم با رسانه ها، بار دیگر آتش این اختلاف که حالا می دانستیم در گذشته لنگر انداخته بود، شعله ور شد.

فرزاد حسین خانی هافبک سابق مس کرمان که دومین تجربه مربیگری خود را سپری می کند، فصل گذشته مس نوین را به لیگ دسته دوم رساند و در نهایت نتوانست از ترکیب خود خارج شود و در رده چهارم قرار گرفت. در این فصل پس از ناکامی های فراوان مس کرمان، با وجود هزینه هایی که در فصول اخیر داشته، سرانجام به عنوان سرمربی این تیم شروع به کار کرد و هشت هفته مانده به پایان فصل، در رده دوم آزادگان قرار دارد. لیگ و تیمش در کنار ملوان یکی از شانس های اصلی صعود به لیگ برتر است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

با پایان بازی و صعود نساجی البته این ماجرا تمام نشد و باز هم نیمکت های دو تیم و مربیان نساجی و مس کرمان با هم درگیر شدند و این بار البته به دلیل صعود. نساجی و تلاش آنها برای حضور در جشن قهرمانی با هواداران ماجرا کمی زودتر به پایان رسید.

الهامی پس از شنیدن آن سخنان، بار دیگر کنایه ای متفاوت به فرزاد حسین خانی می دهد و با اشاره به تلاش های چند فصلی هافبک سابق نارنجی پوشان و کاپیتان این تیم، مدعی می شود حسین خانی باید برای شکست در این تیم تلاش کند. سایر مربیان به این فکر می کردند که جایگاه خوبی برای خود بگیرند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ماجرا از اواسط نیمه اول شروع شد و نیمکت های دو تیم به یکباره روی هم پریدند. ماجرا با سوت پایان نیمه اول توسط سیدعلی به اوج رسید و اعضای هر دو تیم با درگیری و کلام تمام عرض زمین را به سمت تونل منتهی به رختکن دویدند.

در شرایطی که نساجی مازندران با پنالتی حامد شیری در دقیقه 118 توانست صعود تاریخی به فینال را قطعی کند، همه چیز تحت تاثیر درگیری مربیان دو تیم قرار گرفت.

پس از خروج فرزاد حسین خانی از میکسدزون، خبرنگاری به او گفت که ساکت الهامی مدعی است که درباره حسین خانی حرف های زیادی برای گفتن دارد و نیازی نیست که او در فضای عمومی منتشر شود و آن را بین پرانتز نگه دارد. حسین خانی با اشاره به دوران تمرین الهام در کرمان می گوید بهتر است به آن روزها و چیزهایی که از کرمان برداشته فکر کند و در پرانتز نگه دارد!

در نیمه دوم این بازی سرد و کم رنگ، این ماجرا ادامه داشت. ساکت الهامی که سابقه حضور در کرمان را به عنوان کمک مربی در دوران مربیگری صمد مرفاوی دارد، در چند نوبت با نیمکت مس کرمان به ویژه فرزاد حسین خانی به چالش کشیده و به سبک خودش کنایه هایی را علیه آنها به کار برد. جایی که سیدمهدی سیدعلی نیز از خود دور شد و در نهایت یک کارت زرد باعث شد تا ساکت تلاش کند تا نیمکت دو تیم را آرام کند.


سرویس خبر شماره: 1820593 |
31 فروردين 1401 ساعت 12:11 |
1,227 |

0نظرات