صداقت: ما ریسک کردیم و پنهان نشدیم!


سرویس خبر شماره: 2012433
17 آوریل 1403 در 8:10 ب.ظ.
477 امتیاز خبر

0نقطه نظر

سرمربی نساجی ابراز امیدواری کرد با حمایت هوادارانش بتواند ملوان را شکست دهد.

صداقت: ما ریسک کردیم و پنهان نشدیم!

به گزارش “ورش سه”، مصطفی صداقت در نشست خبری پیش از دیدار تیم های نساجی مازندران و ملوان انزلی گفت: پس از وقفه ای نزدیک به 20 روزه، مسابقات لیگ برتر از سر گرفته می شود و فردا به مصاف تیم خوب سلوامان می رویم. وقتی به بازی های ملوان نگاه می کنیم متوجه کیفیت خوب آنها می شویم. به شخصه فکر می کنم این نسخه از ملوان با کیفیت ترین ملوان فصل اخیر بود و باید به آقای تارتار و همکارانش تبریک گفت. آنها در مورد آنچه که در زمین می خواهند بسیار واضح هستند و از ابزارهایی که در اختیار دارند بهترین استفاده را می کنند.

او ادامه داد: جدول رده بندی ملوان نشان از کیفیت زمین آنها دارد اما ما هم نساجی هستیم و شرایط جدول ما را تحت فشار قرار داده و محکوم و مجبور هستیم. حضور هواداران پرشور تیم پر است، بیایید بیرون برویم و مهمتر از همه سه امتیاز را بگیریم.

مربی نساجی یادآور شد: امروز و دیروز تمرین خوبی در حضور تماشاگران قائم شهری داشتیم. روال کار به این صورت است که تمرین نهایی تیم ها قبل از هر مسابقه به صورت مخفی یا پشت درهای بسته انجام می شود، اما آقای ساکت آنقدر به هواداران نساجی که مالکان واقعی تیم هستند ارادت دارد که در این شرایط هر دو را هدایت می کند. با هواداران تمرین کردیم، آن را انجام دادیم.

صداقت تاکید کرد: وقتی به ریسک این موضوع فکر کردیم، دیدیم انرژی دریافتی از هواداران برای تیم بیش از هر داستان دیگری است و باید از آنها تشکر کرد. امیدوارم فردا هواداران در کنار ما باشند و به ما انرژی مثبت بدهند و به بازیکنانشان کمک کنند تا انشاالله اتفاقی که همه ما می خواهیم رقم بخورد و در پایان مسابقه همه خانواده نساجی شاد باشند.

مجله اخبار فوتبال داخلی