آیا ریکی پیرسال منتخب دور اول پیش نویس در سال 2024 خواهد بود؟

کلاس درفت 2024 مملو از استعدادهای WR است و تیم ها نمی توانند منتظر انتخاب بازیکنان جدید باشند. در بالای پیش نویس، سه تا چهار گیرنده در 10 انتخاب اول وجود دارد. این بدان معنا نیست که بازیکنان با کیفیت در دسترس نیستند. استعدادها را می توان در هر جایی از پیش نویس پیدا کرد، اگر تیم ها در جای درستی جستجو کنند.

یکی از WR که سهام آن در حال افزایش بوده است، ریکی پیرسال فلوریدا است. این بازیکن 23 ساله به تازگی پنجمین فصل دانشگاهی خود را به پایان رسانده است و استعدادهای خود را به NFL می برد. در پیش نویس های ساختگی، پیرسال یک انتخاب دور دوم از اوایل تا اواسط بوده است. با این حال، برخی از پیشاهنگان بر این باورند که Pearsall می‌تواند در صورت مناسب بودن، به پایان دور اول راه پیدا کند. باید تا پایان آوریل منتظر بمانیم تا ببینیم Pearsall به کجا می رسد.

آیا ریکی پیرسال در دور اول پیش نویس 2024 انتخاب خواهد شد؟

در پادکست ESPN آنها پیش نویس اولمل کیپر جونیور و فیلد یتس در مورد چشم انداز WR در کلاس امسال بحث کردند. به طور خاص، WR Ricky Pearsall خارج از فلوردیا است. کیپر جونیور گفت که پیرسال “انتخاب دور دوم پیش نویس را فریاد می زند.” با این حال، این بدان معنا نیست که همه چیز می تواند از هم اکنون تا شب پیش نویس تغییر کند. هر دو تحلیل‌گر پیش‌نویس از این که پیرسال بازیکنی است که قرار است یک حرفه طولانی در NFL داشته باشد ابراز خوشحالی کردند. یک تیم برای پیش نویس WR با استعداد، نکات مثبت زیادی دارد.

پیرسال برای شروع کار دانشگاهی خود، سه فصل در ایالت آریزونا بازی کرد. او در سال 2022 به فلوردیا منتقل شد و دو فصل با گیتورز بازی کرد. فصل 2023 پیرسال کمپین اولیه او در کالج بود. 65 شکار او برای 965 یارد رکوردهای جدید حرفه ای بود. در کمباین، پیرسال مهارت های خود را نشان داد و پیشاهنگان را تحت تأثیر قرار داد. او یک دوی 40 یاردی 4.41 دوید، یک پرش عمودی 42 اینچی داشت و 17 بار با وزن 225 پوندی نیمکت نشینی کرد. این عملکرد به افزایش سهام پیش‌نویس او کمک کرد.

ریکی پیرسال دارای ویژگی‌ها و ویژگی‌هایی است که در سال 2024 در دور اول انتخاب می‌شود. او یک گیرنده کارآمد با دست‌های قوی است که می‌تواند شکارهایی را به دست آورد. علاوه بر این، Pearsall از سرعت و گریزان بودن خود هنگام اجرای مسیرها استفاده می کند. اینها همه صفات کلیدی هستند که پیشاهنگان در سطح بعدی به دنبال آنها هستند. حتی اگر Pearsall در دور اول شرکت نکند، تیمی که او را در نویس می کند هنوز یک WR بسیار با استعداد دریافت می کند. در 25 آوریل پیش نویس NFL 2024 را تنظیم کنید و ببینید WR فلوریدا به کجا ختم می شود.



https://sportslens.com/news/could-floridas-ricky-pearsall-sneak-into-the-first-round-of-the-2024-nfl-draft/ منبع: