صدای گریه های ساپینتو در سایت پرتغالی! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1852756
18 نوامبر 1401 در 09:31 ب.ظ |
789 امتیاز خبر

0نقطه نظر

هیچ کس نتوانست او را آرام کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ریکاردو ساپینتو یکی از چندین سرمربی پرتغالی ایران است که در این فصل از موریرن به استقلال آمد تا هدایت قهرمان فعلی لیگ برتر ایران را بر عهده بگیرد. او با اشتیاق همیشگی خود در حاشیه، چهره مربیگری متفاوتی نسبت به پانزده مربی دیگر شاغل در لیگ برتر ایران به خود گرفت و توانست سرمربی متفاوتی در قالب فوتبال ایران باشد.

سایت maisfutebol.iol.pt در گزارش مرتبط با این ویدئو نوشت: سرمربی استقلال که اخیرا با برد مقابل نساجی سوپرجام را بالای سر برد و با اختلاف دو امتیازی پرسپولیس را در لیگ برتر تعقیب می کند، این روزها انتقاد از کارکنانش مخصوصاً در مورد ماتا که البته رفتار تندش عواقب چندانی نداشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اگرچه این تصاویر و چنین واکنش بیش فعالی برای هواداران پرتغالی تازگی ندارد و آنها پیش از این شاهد چنین اقداماتی از سوی ساپینتو بوده اند، اما فارغ از این، بازنشر او نکته جالبی است که نشان می دهد رسانه های پرتغالی نیز عملکرد ساپینتو در استقلال را زیر نظر دارند. به اعمال او توجه کنید.

در این ویدئو البته صدا چندان واضح نیست، ساپینتو با عصبانیت دستیارش را سرزنش می کند و احتمالا او را به خاطر کوتاهی در عملکرد تیم استقلال مقصر می داند و این انتقاد را به طرز عجیبی منتقل می کند.

بازنشر ویدیویی از سرمربی استقلال در یک سایت پرتغالی مورد توجه اهالی فوتبال در آنجا قرار گرفته است.

صدای گریه های ساپینتو در سایت پرتغالی!  (تصویر)

او معمولا با هوسبازی های خود روی نیمکت استقلال هواداران این تیم را به وجد می آورد و البته با دعواهای آتشین انتقادات حریف و حریفان را نیز به دنبال دارد; حتی در مقطعی درگیری ساپینتو با کادرفنی گل گهر باعث شد تا او دو بازی از هدایت تیمش محروم شود و کارت قرمز دریافت کند، اما به هر حال به نظر می رسد این امضای تغییر ناپذیر ساپینتو باشد.

حالا بازنشر فیلمی از سرمربی پرتغالی استقلال که البته مربوط به دیدار با هواداران در هفته یازدهم این فصل فوتبال ایران است، توجه هموطنان ساپینتو را به این ماجرای یک پرتغالی جلب کرده است. سایت. . در این ویدئو که توسط یک فیلمبردار تلویزیون ضبط شده است، ساپینتو بین بیژن طاهری سرمربی استقلال و روی ماتا دستیارش نشسته و به نظر می رسد از چیزی بسیار عصبانی است.

نکته جالب دیگر تلاش ناموفق بیژن طاهری برای آرام کردن این مرد عصبانی است. با اینکه معلوم نیست با چه زبانی به ساپینتو چه می گوید، طاهری دستش را روی شانه او می گذارد و سعی می کند آرامش را به سرمربی استقلال تزریق کند. ساپینتو با اینکه خودش را کنترل می کند و چیز خاصی به طاهری نمی گوید، اما در مقطعی انگار دیوانه می شود و با دست راست سعی می کند خود را از دست طاهری رها کند.

نوک پیکان تیز انتقاد ساپینتو به بقیه نیمکت نشینان استقلال و دیگر دستیارانش می خورد اما در تمام دقیقه ای که لحظات وهم انگیزی را به تصویر می کشد، هدف اصلی او هموطنش و نزدیک ترین فرد به سرمربی استقلال یعنی ماتا است.