پیش بینی فیفا 23، جام جهانی را برای مسی ترک کنید!


سرویس خبر شماره: 1852755
18 نوامبر 1401 در 09:26 ب.ظ
14.2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

شرکت EA Sports و برآورد صحیح قهرمانان سه فصل قبل

این شرکت در مسابقات شبیه سازی شده با استفاده از آخرین نسخه فیفا 23 تخمین می زند که تیم ملی آرژانتین پس از صعود از گروه خود، در مرحله حذفی از سد دانمارک، هلند و فرانسه و در طرف مقابل برزیل با برتری عبور کرده است. مقابل کره جنوبی، آلمان و پرتغال به فینال می روند.

علاوه بر این کریم بنزما، پیوتر زیلینسکی از ناپولی و تیم ملی لهستان و همچنین برناردو سیلوا بازیکن پرتغالی منچسترسیتی موفق به ثبت سه پاس گل خواهند شد و مشترکا عنوان بهترین پاس گل جام جهانی را از آن خود خواهند کرد.

سرانجام این تیم ملی آرژانتین بود که تنها با یک گل سد حریف دیرینه خود را شکست و پس از کوپا آمریکا 2021، لیونل مسی بار دیگر بالاتر از نیمار و سایر بازیکنان سلسائو جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.

در این شبیه سازی تیم ملی ایران از گروه خود ناتوان است و تیم های انگلیس و آمریکا به دور بعد صعود می کنند. شاگردان ساوت گیت پس از شکست مقابل هلند در مرحله یک هشتم نهایی از دور رقابت ها کنار رفتند، اما آمریکا با پیروزی مقابل سنگال که مغلوب فرانسه شد، به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

امروز پس از موفقیت 100 درصدی در دوره های قبل، این شرکت سازنده بازی های رایانه ای با استفاده از معروف ترین بازی تحت کنترل خود یعنی فیفا، جام جهانی 2022 قطر را نیز پیش بینی کرده است که در نهایت آرژانتین قهرمان خواهد شد. بالا.

ضمن اینکه در شبیه سازی مسابقات جام جهانی، لیونل مسی هشت گل به ثمر می رساند و عنوان آقای گل جام جهانی را از آن خود می کند. ممفیس دیپای و کیلیان امباپه نیز در 6 نوبت برای هلند و فرانسه دروازه حریف را باز خواهند کرد. طبق پیش بینی های فیفا 23، کریستیانو رونالدو تنها موفق به زدن سه گل خواهد شد.

شرکت EA Sports نام قهرمان سه دوره قبلی جام جهانی را به درستی پیش بینی کرد. باید دید که آیا این بار قلاب آن ها یک مشکل بزرگ خواهد بود و آیا در این زمینه پوکر بازی خواهند کرد یا شبیه سازی های فیفا 23 برای اولین بار، طرفداران پرشمار این بازی ویدیویی را ناامید خواهد کرد؟



مجله اخبار فوتبال داخلی

شرکت بازی های رایانه ای EA Sports پیش بینی کرده است که آرژانتین قهرمان جام جهانی شود.

پیش بینی فیفا 23، جام جهانی را برای مسی ترک کنید!

در رابطه با این بازی رایانه ای، تیم جام جهانی شامل: امیلیانو مارتینز (آرژانتین)، ژائو کانسلو (پرتغال)، رافائل واران (فرانسه)، مارکینیوس (برزیل)، مارکوس آکونیا (آرژانتین)، لئوناردو پارادس (آرژانتین) خواهد بود. )، رودریگو دپل (آرژانتین)، وینیسیوس جونیور (برزیل)، لیونل مسی (آرژانتین)، کیلیان امباپه (فرانسه)، ریچارلیسون (برزیل). علاوه بر این، امیلیانو مارتینز برنده دستکش طلا و جام کفش طلا نیز به مسی خواهد رسید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حدس زدن درست اسامی قهرمانان سه دوره قبلی جام جهانی کار سختی است، به خصوص اگر این مشکل بر اساس شبیه سازی مسابقات از بازی روز افتتاحیه تا پایان باشد. فینال مسابقات اما EA Sports موفق به مدیریت این موضوع شد و توانست اسپانیا، آلمان و فرانسه را به عنوان قهرمان جام های جهانی 2010، 2014 و 2018 معرفی کند.