صعود دانش آموزان قلانوی به رتبه بیست و دوم جهان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در پایان روز اخیر فیفا، فدراسیون جهانی فوتبال آخرین رده بندی تیم های ملی و دانشجویان جهان امیر قلعه نویی را به لطف سه برد در مسابقات CAFAF و کسب عنوان قهرمانی منتشر کرد. این مسابقات به مقام دوم صعود کرد و در رنکینگ جهانی جای گرفت.

در این رقابت ها تیم ملی توانست با غلبه بر افغانستان، قرقیزستان و ازبکستان عنوان قهرمان این دوره از مسابقات را از آن خود کند و با کسب 3.36 امتیاز مثبت در روز اخیر فیفا، این تعداد امتیاز به 1553 و بیشتر از تیم هایی مانند سوئد، اوکراین رسید. ، لهستان و صربستان.

در بین رقبای ایران در مرحله گروهی جام ملت های آسیا باید گفت امارات در رتبه 72 جهان و هشتم آسیا، فلسطین در رده 96 جهان و شانزدهم قاره قرار دارد و در نهایت هنگ کنگ در رده بندی قرار دارد. 149 در جهان و 27 در آسیا.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1947343
8 جولای 1402 ساعت 13:19 |
3.4K |

0نقطه نظر

با اعلام رسمی رده بندی فیفا

در بین تیم های آسیایی، ژاپن همچنان در رده اول قاره قرار دارد. این تیم در FIFA Day اخیر عملکرد خوبی داشت و با پیروزی مقابل تیم های السالوادور و پرو توانست 7.37 امتیاز به اضافه کسب کند تا فاصله سامورایی با ایران به 43 امتیاز برسد که جبران آن غیرممکن خواهد بود. قبل از شروع جام ملت های آسیا. .

با اعلام رسمی رده بندی فیفا، تیم ملی ایران به رده بیست و دوم جهان صعود کرد.

صعود دانش آموزان قلانوی به رتبه بیست و دوم جهان

این امر به این دلیل است که استرالیا در آخرین روز فیفا تنها یک بازی دوستانه مقابل آرژانتین انجام داد و با 2 گل شکست خورد و با وجود ثبت 2.35 منفی 2 پله در رده بندی جهانی صعود کرد که این به خاطر کره جنوبی و تونس است.

تیم ملی ایران قبل از شروع جام جهانی در رده بیستم جهان قرار داشت و پس از این مسابقات به رده بیست و چهارم جهان سقوط کرد و در جام جهانی بعدی نیز در همین رده باقی ماند، اما حالا تیم ملی به این جایگاه رسیده است. می تواند 2 پله صعود کند. ، به رتبه 22 برسد.

پس از ژاپن و ایران که مقام های اول و دوم آسیا را به خود اختصاص داده اند، استرالیا توانست جای کره جنوبی را در جایگاه سوم قاره بگیرد. شاگردان کلینزمن در روزهای اخیر فیفا نمایش های فاجعه باری داشته اند و از زمان حضور این سرمربی 2 تساوی و 2 باخت داشته اند.