صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران تمام شد


سرویس خبر شماره: 2018727
13 مه 1403 در 10:38 ب.ظ.
2.4K |

0نقطه نظر

منتظر محمد ستاره عراقی تیم فوتبال مس رفسنجان در دقیقه 112 دیدار رده بندی زیر 23 سال آسیا به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد.

صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران تمام شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم امید عراق او در دیدار رده بندی زیر 23 سال آسیا به مصاف اندونزی رفت و در حالی که این دیدار پس از 90 دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید، در نهایت علی جاسم در دقیقه 96 و با شوتی دیدنی وارد زمین شد. گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دقایقی پس از گل علی جاسم اتفاق نگران کننده ای برای عراقی ها رخ داد. محمد ستاره 22 ساله تیم فوتبال مس رفسنجان در فصل جاری به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد.

بی شک این خبر خوبی برای محرم نویدکیا سرمربی اصلی رفسنجانی نیست که منتظر محمد پس از حضورش توانست در تیم مس عملکرد چشمگیری داشته باشد و حالا اگر غیبتش طولانی باشد در 5 بازی لیگ برتر و جام حذفی، ضربه بزرگی برای تیمی خواهد بود که مس خواهد خورد.

حال باید منتظر ماند و دید پزشکان مس رفسنجان پس از بررسی وضعیت این بازیکن تا چه زمانی از میادین غیبت خواهند کرد. البته این احتمال هم وجود دارد که مصدومیتی که در انتظار محمد است چندان جدی نباشد و به دلیل 112 دقیقه حضور در یک مسابقه پرفشار دچار گرفتگی عضلات شده و مجبور به ترک زمین شده باشد.

مجله اخبار فوتبال داخلی