صلاح رهبر مبارزه بالوتلی و ساخو با یورگن است


سرویس خبر شماره: 2017789
10 مه 1403 در 03:04
722 امتیاز خبر

0نقطه نظر

بازیکنانی که یورگن تحت درمان قرار داد!

مدیریت یک باشگاه ستاره هرگز آسان نیست، زیرا منافع سرمربی و بازیکن لزوماً همسو نیست.

صلاح رهبر مبارزه بالوتلی و ساخو با یورگن است

یورگن کلوپ یکی از بهترین مربیان فوتبال نسل مدرن است، اما در دوران حضورش در لیورپول و بروسیا دورتموند، با چند فوق ستاره اختلاف پیدا کرد. این مربی آلمانی به دلیل ارتباط نزدیکش با بازیکنانش شناخته می شود، حتی اگر گاهی اوقات بین او و بازیکنانش شکاف ایجاد شود. درگیری لفظی او و صلاح در حاشیه رخ داد، بسیار جنجالی بود و هواداران به سادگی از کنار این موضوع نمی گذرند.

البته این درگیری حساس و مهم بود چرا که هیچ وقت ندیدیم سرمربی آلمانی لیورپول با بازیکنش مشاجره لفظی کند. برخلاف سایر حوادثی که اغلب در تمرین در رختکن او گزارش می‌شد، این دعوا جلوی دوربین رفت و بازتاب گسترده‌ای داشت.
با نگاهی به دوران حرفه ای کلوپ، متوجه خواهید شد که محمد صلاح اولین بازیکنی نبود که به طور جدی مرد خندان جهان را به چالش کشید:

ممدوح ساخو:

او تحت هدایت برندان راجرز به لیورپول پیوسته بود و طولی نکشید که کلوپ دروازه خروج را به ساخو نشان داد.
ساخو جلسات تمرینی را از دست داد و برای صرف غذا دیر شد. این بی نظمی ها باعث شد کلوپ نتواند از آن استفاده کند.
مدافع فرانسوی زودتر از بقیه با یک پرواز خصوصی از تور لیورپول در آمریکا در سال 2016 به مرسی ساید بازگشت. او نیمه اول فصل 17-2016 را روی نیمکت گذراند و در زمستان امسال به صورت قرضی به کریستال پالاس پیوست. قرمزها در نهایت 28 میلیون یورو از انتقال او به پالاس دریافت کردند و خیال باشگاه راحت شد.

لازار مارکوویچ:

کلوپ نیز او را از سرمربی قبلی به ارث برده بود، اما این بازیکن از نحوه برخورد با او و انتقال قرضی پیاپی خود ناراضی بود.
مارکوویچ زمانی که در سال 2018 به صورت قرضی به اندرلخت پیوست به یک روزنامه هلندی گفت: “این نقل و انتقالات نشان می دهد که من هنوز همان بازیکن هستم و می خواهم به سرمربی لیورپول نشان دهم که نباید با من اینطور رفتار کند.”
سران باشگاه انگلیسی برای فروش او مبلغی دیوانه وار درخواست می کردند که در نهایت مارکوویچ را وادار کرد تا با انتقال آزاد به فولام بپیوندد.

ماریو بالوتلی:
دوران حضور بالوتلی در لیورپول این روزها مانند تب سوزان است. این مهاجم ایتالیایی از ابتدا با کلوپ دست و پنجه نرم کرد و هرگز فرصت بازی برای او را پیدا نکرد و پس از کنار گذاشته شدن از تور پیش فصل لیورپول در آمریکا، به سرعت چمدان هایش را درست کرد. مینو رایولا که از رفتار سرمربی آلمانی با مشتری خود ناراضی بود، اظهارات ناخوشایندی را در مورد سرمربی لیورپول مطرح کرد که باعث تیرگی بیشتر روابط بین سرمربی و بازیکن شد. کلوپ به بالوتلی گفت که او اولین گزینه او برای پست مهاجم نخواهد بود و اگر برود بهتر است.
سوپر ماریو نیز در همان پنجره با انتقال آزاد به نیس فرانسه نقل مکان کرد.

1140067

نوری شاهین:

کلوپ در اولین بازی خود در بروسیا دورتموند، پس از اینکه هافبک ترکیه ای با بازیکن دیگری درگیر شد، در زمین تمرین با شاهین درگیر شد.

شاهین که در آکادمی زنبور عسل بزرگ شده بود و در آن زمان تنها 20 سال داشت و جوانی اش دلیل حساسیت بیشتر باشگاه نسبت به او بود. او با 10 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست اما در سال 2013 به دورتموند بازگشت و زیر نظر کلوپ بازی کرد.

خردان شقیری:

وینگر سوئیسی پس از حذف لیورپول از جام اتحادیه در سال 2018 در سمت اشتباه قرار گرفت و پس از سوت پایان بازی، سرمربی سرخ ها به سمت شقیری هجوم برد و این دو در حال رد و بدل شدن کلمات تند دیده شدند.
کلوپ پس از بازی توضیح داد: من در مورد ضربه ایستگاهی در پایان بازی صحبت کردم. مو کاملاً ایستاده بود و یک گروه کامل از بازیکنان در یک جهت بودند که ژردان توپ را شوت کرد.

بعد از این ماجراها، شقیری روزهای بیشتری را روی نیمکت سپری کرد و فرصت زیادی به دست نیاورد. البته هافبک سوئیسی پس از مدتی راهی آمریکا شد اما جدا از این بحث، این دو نفر همیشه رابطه خوبی با هم داشتند و خاطرات خوبی را به یاد دارند.

2016034

مجله اخبار فوتبال خارجی