ژان کلر تودیبو: میلان به رقابت داغ برای هدف دفاعی منچستریونایتد پیوست – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


میلان به رقابت نقل و انتقالات برای ستاره OGC Nice پیوسته و از هدف دفاعی منچستریونایتد ژان کلر تودیبو خبر داده است.

علاقه یونایتد به تودیبو را می توان تا تابستان گذشته دنبال کرد اما این انتقال هرگز محقق نشد. ورود او به اولدترافورد مشروط به خروج هری مگوایر بود و زمانی که انتقال پیشنهادی این بازیکن انگلیسی به وستهام با شکست مواجه شد، تودیبو نیز به شیاطین سرخ تبدیل شد.

با این حال، اعتقاد بر این است که تیم اریک ده هاگ تحسین خود را برای این بازیکن فرانسوی حفظ کرده است و با امضای قراردادهای تقویتی دفاعی که اولویت اصلی در آستانه پنجره نقل و انتقالات تابستانی است، تودیبو به طور جدی در رادار باشگاه قرار دارد.

پیوندها با او از زمانی که سر جیم رتکلیف و سازمان INEOS او یک سرمایه گذاری جزئی 25 درصدی را در یونایتد انجام دادند، قوی تر شد.

راتکلیف البته سهامدار عمده نیس است و اعتقاد بر این است که یکی از جاه طلبی های او ایجاد شبکه ای از باشگاه های مرتبط است که به نفع یکدیگر باشد.

گزارش اخیری که توسط The Peoples Person پوشش داده شده است حاکی از آن است که غول های لالیگا، اتلتیکو مادرید، مشتاق هستند تا یونایتد را تا امضای تودیبو شکست دهند.

یک به روز رسانی جزئی توسط خبرگزاری فرانسوی L’Équipe از طریق اخبار فوتبال فرانسه را دریافت کنید نشان داده است که اتلتیکو مادرید تودیبو را به عنوان هدف “اولویت” خود برای دفاع مرکزی انتخاب کرده است.

لباس واندا متروپولیتانو تنها باشگاهی نیست که این بازیکن 24 ساله را تعقیب می کند. مشخص است که میلان نیز اکنون به رقابت برای جذب او در تابستان پیوسته است.

غول های سری آ تودیبو را دوست دارند و معتقدند که او دقیقاً در سن سیرو جا می افتد.

اگر بازیکن و نمایندگانش فرصت را مناسب بدانند، ممکن است او بتواند به آنجا برود.

در ادامه این گزارش آمده است که تاتنهام هاتسپر تا حدودی علاقه خود را به تودیبو کاهش داده است، پس از اینکه نیس در ژانویه تمایلی به ورود به مذاکره نشان داد.

با این حال اسپرز هنوز وضعیت را زیر نظر دارد و باید دید که آیا آنها به دنبال او هستند یا خیر.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/28/jean-clair-todibo-ac-milan-join-hotly-contested-race-for-manchester-united-defensive-target-279531/ منبع: