طارمی سرمربی، گزینه جدی سرمربیگری میلان


سرویس خبر شماره: 2018952
15 مه 1403 در 06:27
490

1نقطه نظر

سرخیو کونسیکائو، سرمربی پورتو آخرین گزینه برای جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت میلان شده است.

طارمی سرمربی، گزینه جدی سرمربیگری میلان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلان به دنبال انتخاب سرمربی برای فصل آینده است و سرخیو کونسیکائو، روبن آموریم و پائولو فونسکا را در صدر فهرست گزینه های خود قرار داده است.

این در حالی است که میلان اخیرا قصد دارد جولن لوپتگی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کند. هواداران میلان طوماری را برای جلوگیری از این معامله ترتیب دادند و کمپینی در شبکه های اجتماعی با هشتگ “Nuppetgi” به معنای “نه به لوپتگی” راه اندازی کردند.

رسانه های ایتالیایی گزارش دادند که زلاتان ابراهیموویچ مالک و مشاور میلان و جری کاردیناله هنگام ارزیابی گزینه های جانشینی استفانو پیولی به مربیان پرتغالی ابراز علاقه کرده اند.

2017904

اسکای اسپورت ایتالیا گزارش داد که فهرست نهایی میلان شامل سه گزینه است که همگی پرتغالی هستند و سرجیو کونسیکائو، سرمربی پورتو در صدر فهرست قرار دارد.

با وجود اینکه سرمربی پورتو اخیرا قرارداد خود را تا سال 2028 تمدید کرده است، اما احتمال جدایی او در پایان فصل وجود دارد. او در روزهای پایانی ریاست پینتو دا کاستا با پورتو تمدید کرد و آندره ویلاس بواس ممکن است این قرارداد را به عنوان رئیس جدید قبول نکند.

کونسسائو فوتبال ایتالیا را کاملاً می شناسد و حتی به زبان این کشور نیز روان صحبت می کند. او در سری آ برای لاتزیو، پارما و اینتر بازی کرد. او به عنوان سرمربی سه قهرمانی لیگ برتر، سه جام حذفی و سه سوپرکاپ را به دست آورد.

نامزدهای دیگر میلان، آموریم سرمربی فعلی اسپورتینگ و فونسکا سرمربی سابق رم هستند که فرصت های کمتری نسبت به کونسیکائو دارند.

مجله اخبار فوتبال خارجی