طاهری: مدیرعامل برنامه حاشیه نشینی را خنثی کرد

طاهری در پایان گفت: به عنوان استقلال امیدوارم همه کسانی که خود را علاقه مند به استقلال می دانند از این تیم حمایت کنند، از استقلال حمایت کنند و از استقلال دفاع کنند و در راه آرامش قدم بردارند. استقلال پتانسیل قوی برای موفقیت دارد و با قدرت و اتحاد به جلو می رود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرپرست تیم استقلال از هواداران و علاقمندان به این تیم خواست از حمایت خود دست بردارند تا نتایج خوب ادامه یابد.

طاهری: مدیرعامل برنامه حاشیه نشینی را خنثی کرد

وی با اشاره به پایان حواشی تیم استقلال پس از پیروزی مقابل تراکتور در جام حذفی خاطرنشان کرد: بعد از بازی که در تبریز داشتیم عده ای سعی کردند برای استقلالی ها حاشیه و مشکل ایجاد کنند. شایعات کذب و عجیبی هم منتشر شد و مشخص بود که از نظر خودشان برنامه ای برای به حاشیه راندن استقلال دارند اما این اتفاق نیفتاد.

مدیر تیم استقلال همچنین گفت: از مدیرعامل باشگاه تشکر می کنم که با حمایت مناسب از بازیکنان و کادر فنی این برنامه ها را بی نتیجه کرد. همچنین از سرمربی و کادر فنی تشکر می کنم که تمام تلاش خود را برای آماده سازی تیم برای بازی با تراکتورسازی در جام حذفی انجام دادند. بازیکنان هم تمام توان خود را به کار گرفتند و ثابت کردند برای موفقیت استقلال از هیچ چیزی دریغ نمی کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال پس از پیروزی مقابل تراکتورسازی در مرحله حذفی، خود را برای یک بازی سخت و حساس مقابل سپاهان در هفته شانزدهم لیگ برتر آماده می کند.

طاهری ادامه داد: استقلال مدرسه بزرگی است، افتخار است و این باشگاه روزهای سختی را پشت سر می گذارد و دانش آموختگانی که در دهه های گذشته این پیراهن را بر تن کرده اند و استقلال را سربلند و سربلند کرده اند گواه آن است. هفته گذشته هفته سختی بود اما با تلاش، پشتکار، اتحاد و همدلی که در همه عوامل باشگاه و تیم وجود دارد، توانستیم در جام حذفی به نتیجه خوبی برسیم و حالا با همین همدلی جلو می رویم. و وحدت

بیژن طاهری مدیر استقلال درباره وضعیت فعلی این تیم گفت: استقلال در حال حاضر شرایط خوبی دارد و بعد از بازی سخت و پیروزی گرانبهایی که مقابل تراکتور داشتیم، خود را برای دیدار با سپاهان آماده می کنیم. بازیکنان و کادرفنی روحیه خوبی دارند و تمام تلاش ما این است که نیم فصل دوم را با قدرت کامل شروع کنیم.


سرویس خبر شماره: 1864916
25 ژانویه 1401 @ 8:49 ب.ظ
7.9 هزار |

6نقطه نظر

همه فریلنسرها باید از تیم حمایت کنند