جوانان لیورپول برنده تورنمنت جوئل ماتیپ یک بار در نوجوانی بازی می کرد – لیورپول اف سی

در تعطیلات آخر هفته ای که با پیروزی لیورپول در سطوح مختلف کوتاه بود، تیم زیر 15 سال این باشگاه با بالا بردن جام پاپ در آلمان، روند را کاهش داد.

بعد از شکست‌های تیم‌های مردان، زنان و زیر 21 ساله‌ها، تمام تعطیلات آخر هفته برای باشگاه نادیده گرفته شد، اما یک تورنمنت در آلمان به جوانان زیر 15 سال فرصت زیادی برای جشن گرفتن داد.

قرمزها یکی از 20 تیمی بودند که آخر هفته برای قهرمانی پاپ کاپ رقابت کردند، مسابقات قهرمانی داخل سالن زیر 15 سال که به افتخار ماتیاس پاپ، بازیکن و مربی سابق برگزار شد.

تاتنهام و آرسنال و بایر لورکوزن، ولفسبورگ و شالکه در این مسابقات حضور داشتند که لیورپول روز یکشنبه در فینال به مصاف آنها رفت.

لیورپول پس از کسب مقام دوم در گروه خود و شکست 2-0 آرسنال در مرحله یک چهارم نهایی، قبل از پیروزی 5-3 مقابل هانوفر در نیمه نهایی، به فینال راه یافت.

شالکه پس از آن منتظر بازی نهایی بیستمین دوره جام پاپ بود، در حالی که لیورپول اعصاب خود را حفظ کرده بود تا پیروزی 4-2 و تاج را به دست آورد.

اهدای جام با You’ll Never Walk Alone همراه با لحظات آنها در کانون توجه است، با گذشتن خاطرات و تجربیات اصلی، این جایزه برای مدت طولانی توسط جوانان لیورپول گرامی خواهد داشت.

بازیکنانی مانند تونی کروس، مارکو رویس و ژروم بواتنگ قبلاً در این تورنمنت بازی کرده‌اند، همچنین جوئل ماتیپ که در سال 2005 به عنوان بازیکن جوان با شالکه همکاری داشت.



https://www.thisisanfield.com/2023/01/liverpool-youngsters-win-tournament-joel-matip-once-played-as-a-teenager/ منبع: