طرفداران اورتون و استون ویلا پس از تاخیر طولانی مدت “VAR is f***ing s***” را می خوانند – لیورپول اف سی

وضعیت VAR در لیگ برتر در جریان بازی اورتون مقابل استون ویلا در روز یکشنبه خلاصه شد و هر دو دسته از هواداران به طور هماهنگ پس از یک گل مردود آواز خواندند.

زمانی که مذاکرات بر سر معرفی VAR به لیگ برتر انگلیس ادامه داشت، یکی از نقاط خاکستری اصلی این بود که چگونه بر هواداران مسابقه تاثیر می گذارد.

این فصل به اوج جدیدی از مزخرفات رسیده است زیرا هر دو نیمه بازی به دلیل زمان اضافه شده، نه تنها، بلکه اغلب به دلیل بررسی های طولانی، مرتباً مرز 50 دقیقه را می شکند.

یکشنبه شاهد بودیم که اورتون در دور اول بازی‌های خود میزبان ویلا بود که در دو تعطیلات آخر هفته در تعطیلات زمستانی تقسیم شدند و الکس مورنو، مدافع چپ، زودتر دروازه میهمان را پیدا کرد.

گل مورنو در دقیقه 18 به پایان رسید و اسپانیایی به دنبال یک روال کار شده کرنر، به طرز درخشانی توپ را وارد دروازه کرد.

اما VAR پل تیرنی – چه کسی می توانست حدس بزند؟ – و داور دیوید کوت – شگفتی، غافلگیری – به ریاست الف چهار دقیقه تاخیر به منظور بررسی آفساید در تجمع.

در نهایت، زمانی که جدول امتیازات 22 دقیقه نشان داده شد، گل در حالی که لئون بیلی در آفساید قرار گرفته بود، با گچ حذف شد.

اینکه چرا تصمیم گیری اینقدر طول کشید یک راز است – با تمرکز تیرنی روی این است که آیا کلمنت لنگلت مانع از جردن پیکفورد می شود یا خیر – اما این موضوع باعث شد که طرفداران اورتون و ویلا احساسات خود را روشن کنند.

“VAR لعنتی است” شعاری بود که بلافاصله پس از تصمیم در اطراف پارک گودیسون به صدا درآمد.

این احساسی بود که هواداران باشگاه های مختلف از جمله لیورپول به اشتراک گذاشتند و در رسانه های اجتماعی واکنش نشان دادند.

با این سرعت، احتمال بسیار کمی وجود دارد که VAR از استفاده در لیگ برتر حذف شود، به همین دلیل است که چقدر در ورزش در سراسر جهان جاسازی شده است.

اما اگر بخواهد بماند، باید استانداردهای مسئولان این فناوری به میزان قابل توجهی بهبود یابد.

هر چند وقت یک‌بار نام‌های Tierney، Coote، Hooper و غیره می‌توانند بدون خطاب ظاهر شوند؟



https://www.thisisanfield.com/2024/01/everton-and-aston-villa-fans-sing-var-is-fing-s-after-ridiculously-long-delay/ منبع: