عبداللهی: این حادثه در سراسر دنیا گزارش می شود


سرویس خبر شماره: 2018641
13 مه 1403 در 1:20 ب.ظ.
636 امتیاز خبر

0نقطه نظر

مربی هوادار از اقدام شجاعانه دست اندرکاران صنعت نفت تمجید کرد.

عبداللهی: این حادثه در سراسر دنیا گزارش می شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمید عبداللهی سرمربی هواداران درباره پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت بیان کرد: پیروزی دیگری که به ما کمک کرد در جدول رده بندی حداقل ثبات و امنیت بیشتری داشته باشیم و فکر کنیم می توانیم تیم خود را هدایت کنیم. تنها. خوشحالم چون از روز اول توانستیم با تلاش هایمان روی این تیم تاثیر بگذاریم. جو تیم از نظر فنی خوب است. در مورد بازی هم باید بگویم که می دانستیم تیم نفت آبادان تا این حد پیشرفت کرده است اما فکر نمی کردم اینقدر تغییر کنند و تیمی شجاع و جنگنده باشند.

او ادامه داد: البته آقای کمالوند تجربه زیادی دارد و فکر می کنم تیم را تغییر داده است. امیدوارم اتفاقات خوبی برایشان بیفتد و برایشان آرزوی موفقیت دارم. بازی سختی بود و خدا را شکر می کنم. یک نکته را می خواهم بگویم، دو مورد بود که بازیکنان ما در زمین بودند و تیم نفت آبادان توپ و میدان را در اختیار داشت. من از تیم و کادر فنی آن به خصوص بازیکنانش که به توپ ضربه زدند بسیار سپاسگزارم. به خاطر مصدومیت بازیکن ما که فکر می کنم بسیار اخلاقی است. و تمام دنیا در مورد آن لاف می زنند و من می خواستم در اینجا از شما تشکر کنم و به شما بگویم که شما گرم و سپاسگزار هستید.

عبداللهی درباره آرامشی که بعد از آمدن شجاعی روی نیمکت حاکم شد، گفت: به جز بازی با استقلال چون نتیجه باید متفاوت می شد و فشاری روی ما بود و فشار عصبی داشتیم، در بقیه بازی ها نیمکت آرامی داشتیم. فکر می کنم آقای شجاعی هم دوست دارد که نیمکت آرام باشد و این آرامش تا زمین هم کشیده شود. نمی خواهم بگویم صددرصد اینطور است، گاهی پیش می آید که باید یک سری تظاهرات ترتیب دهیم، به هر حال فشاری روی ما وجود دارد، ما تمام هفته روی نقاط قوت و ضعف خودمان و مخالفانمان کار می کنیم. و ما ممکن است در برخی جاها اشتباه کنیم، اما M. آنها مطمئناً تصمیم شجاعانه ای گرفتند که سعی کردند نیمکت خود را نیمکت منشی کنند. آن ها این گونه هستند و می خواهند مبل شان اینطور باشد. امیدوارم در فوتبال ایران حداقل روی نیمکت ما این اتفاق بیفتد.

عبداللهی درباره شکست ناپذیری تیمش در دیدارهای اخیر و تداوم آن گفت: ما تمام تلاش خود را برای حفظ و بهبود این روند انجام خواهیم داد. اگر باز هم قهرمان شویم کمک زیادی به ما در جدول رده بندی می کند تا به رتبه تک رقمی برسیم. من فکر می کنم این ادامه خواهد داشت و در اینجا متوقف نمی شود. امیدوارم بچه ها تا آخرین لحظه و سوت پایان بازی با استقلال خوزستان انگیزه تمرین و بازی سخت را داشته باشند.

مجله اخبار فوتبال داخلی