بارسلونا آماده فروش رونالد آرائوخو است اگر او با پیشنهاد تمدید قرارداد در ماه می موافقت نکند – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات


خط دفاعی واقعاً منچستریونایتد را در این فصل ناامید کرده است و شیاطین سرخ 14 بار سه گل یا بیشتر در تمام رقابت ها دریافت کردند.

خط دفاعی همچنین دومین گل را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در این فصل به ثمر رساند و در یک گروه آسان به مقام آخر رسید.

مصدومیت ها کمکی به مربی اریک ده هاگ نکرده است که تقریبا هر هفته مجبور می شود چهار پشت خود را تغییر دهد در حالی که تاکتیک های هلندی کل تیم را ناامید کرده است.

مالکان جدید INEOS باید دپارتمان را با رافائل واران و جانی ایوانز بازنگری کنند تا ماموران آزاد شوند، در حالی که هری مگوایر و ویکتور لیندلوف هر دو با خروج از این گروه ارتباط دارند.

نیاز به تعمیرات اساسی دفاعی

اگر بیش از یک مدافع میانی در نهایت جدا شوند، این احتمال وجود دارد که INEOS نیز سعی کند چند مدافع میانی را به خدمت بگیرد و یکی از محبوب‌ترین بازیکنان بارسلونا رونالد آرائوخو است.

گفته می‌شود غول‌های کاتالان از غیرقابل فروش بودن، به آرامی به فکر انتقال اروگوئه‌ای به دلیل نیاز به افزایش سرمایه برای متعادل کردن شرایط هستند.

به گزارش اسپورت اسپورت، تیم نیوکمپ به این بازیکن 25 ساله پیشنهاد تمدید قرارداد داده است که شامل افزایش دستمزد می شود، اما نه به سطح بالاترین درآمدهای تیم، زیرا باشگاه به سادگی توانایی انجام این کار را ندارد. .

خوان لاپورتا می‌خواهد مدافعی را حفظ کند که در گذشته درباره تمایلش برای ماندن در کاتالونیا صحبت کرده بود، اما بارسا به اردوی این بازیکن اولتیماتوم داده است: یا با پیشنهاد تمدید در ماه مه موافقت کنید یا خطر فروخته شدن را داشته باشید.

قصد واضح بارسا تمدید اوست و این بازیکن اولویت را برای ادامه کار دارد، اگرچه همه چیز در این ماه می تصمیم گیری خواهد شد.

اوروگوئه ای اکنون باید به پیشنهاد بلوگرانا پاسخ دهد و در صورت عدم توافق، انتقال او در یکی از مهمترین عملیات فروش در سال های اخیر در نظر گرفته خواهد شد.

طبق این گزارش، بایرن مونیخ و یونایتد خواستگاران بالقوه ای هستند که این بازیکن بعید به نظر می رسد پیشنهادی از چلسی داشته باشد.

بارسا به فروش آرائوخو فکر می کند

آرائوخو و بارسا می خواهند قبل از رفتن بازیکن به کوپا آمه ریکا به این بلاتکلیفی پایان دهند. اگر توافقی صورت نگیرد، باشگاه بلوگرانا در موقعیتی قرار خواهد گرفت که او را با رضایت بازیکن به بازار عرضه کند.

بایرن منتظر است و منچستریونایتد از قبل به اطرافیان این بازیکن اطلاع داده است که اگر تمایلی برای جدایی وجود داشته باشد، پیشنهاد رسمی ارائه خواهند کرد.

با توجه به علاقه بارسلونا به جاشوا کیمیچ، آرائوخو به طور بالقوه ممکن است راهی دیگر شود در حالی که گفته می شود یونایتد آماده است تا غول های باواریایی را با پیشنهاد قرارداد خود از آب بیرون بکشد.

آخرین بار، مدافع اصرار داشت که ایجنتش از ماندن او اطمینان حاصل کند. این بار، همه چیز آنقدرها قطعی نیست. در مورد خروج احتمالی بیش از یک بارقه امید وجود دارد.

اما آیا یونایتد می تواند مبلغ مورد نیاز را با توجه به نگرانی های مالی خود افزایش دهد؟ پرداخت بیش از شانس برای یک مدافع میانی در حالی که در حال حاضر به یک مهاجم و هافبک نخبه نیاز دارید، می تواند یک رویکرد ناقص باشد. INEOS کاملاً وظیفه خود را بر عهده دارد!


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/02/barcelona-open-to-selling-ronald-araujo-if-he-does-not-agree-to-contract-renewal-offer-within-may-279678/ منبع: