عبدی: می خواهم بهترین خاطرات تبریز را ثبت کنم


سرویس خبر شماره: 2020116
20 مه 1403 در 5:55 ق.ظ.
103

0نقطه نظر

مهاجم قرضی پرسپولیس از تلاش هایش برای ثبت بهترین اتفاقات روزهای پایانی حضورش در تبریز می گوید.

عبدی: می خواهم بهترین خاطرات تبریز را ثبت کنم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی عبدی با نزدیک شدن به روزهای پایانی حضورش در تبریز، در زمان حضور در تراکتورسازی توانست روند گلزنی خوبی را ثبت کند. عبدی با اشاره به شرایطی که در این تیم دنبال می کند، تاکید می کند که به دنبال ثبت بهترین اتفاقات این روزها خواهد بود.

عبدی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره شرایط این تیم در هفته های اخیر گفت: خوشحالم که به این پیروزی روحیه بخش رسیدیم. فولاد برای اینکه در این مسابقه نتیجه بگیرد قوی آمد تا از منطقه سقوط دور بماند، اما ما فقط به پیروزی و ادامه روند نتیجه گیری و حضور در بالای جدول فکر می کردیم و خوشبختانه این اتفاق افتاد.

او ادامه داد: همه بچه‌ها در هفته‌های اخیر سعی کرده‌اند هواداران را خوشحال کنند و با وجود اینکه در خیلی از بازی‌ها شانسی نداشتیم، می‌خواهیم در هفته‌های باقی‌مانده بهترین کار را انجام دهیم و انشاالله بتوانیم آنها را خوشحال کنیم. قطعا تراکتور شایسته جایگاه بهتری است و همه برای جلب رضایت هواداران این تیم تلاش خواهیم کرد.

1952921

او از عملکردش در آن دیدار و پاس فوق العاده ای که برای گل اول تراکتور کرد صحبت کرد. با حضور آقای مطهری و شناختی که ایشان از ما و همچنین ما از ایشان دارند به دنبال بهترین اجرا هستیم. تراکتورسازی بازیکنان شایسته ای دارد و همانطور که گفتم متاسفانه شرایط به سمتی که ما انتظار داشتیم پیش نرفت. با این حال بسیار خوشحالم که هواداران این تیم به من و سایر بازیکنان لطف دارند و شخصاً در تلاش برای موفقیت کوتاهی نکرده ام و امیدوارم بتوانم همچنان شادی و رضایت آنها را به ارمغان بیاورم.

عبدی که در دوران حضورش در تراکتورسازی 6 گل به ثمر رساند، در آخرین روزهای حضور قرضی خود در این تیم گفت: درست است که به صورت قرضی در تراکتورسازی هستم اما به عنوان بازیکنی با بالاترین سطح تعهد سعی کردم در این تیم به دنبال شرایط خوبی باشم. حضور در محیط جدید مطمئنا کار هر بازیکنی را سخت می کند اما هواداران تراکتورسازی با حمایت های خود به من انگیزه دادند تا با انگیزه بیشتری کار را ادامه دهم. نسبت به آنها احساس دین دارم و فصل بعد هر شرایطی که باشد به دنبال آن هستم تا روزهای آخر تا پایان این فصل را به بهترین شکل ممکن دنبال کنم و می خواهم این روزها برایم خاطره انگیز باشد و گوشه ای از ذهنم همیشه بماند. در مورد آن فکر کنید و به آن فکر کنید تا افتخار کنید. چهار بازی دیگر داریم و باید به بهترین شکل ممکن باعث افتخار هواداران شویم و قطعا با بیشترین انگیزه برای رسیدن به این مهم تلاش خواهیم کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی