عجیب اما واقعی؛ دختری که 3 ستاره فوتبال را مورد آزار و اذیت قرار داد به دادگاه احضار شد!/ 21 بار تغییر شماره برای ایجاد مزاحمت برای بازیکنان فوتبال

دختری به نام اورلا ملیسا اسلون با بمباران میسون مانت با پیام هایش دردسرهای زیادی به بار آورد. او ممکن است به دلیل راه اندازی کمپین آزار و اذیت ستاره چلسی به زندان بیفتد. این بازیکن 22 ساله همچنین بن چیلول 26 ساله از چلسی و بیلی گیلمور 21 ساله از برایتون را هدف قرار داد.

گیلمور به دادگاه گفت که آزار و اذیت حتی پس از انتقال او به برایتون در سپتامبر 2022 به عنوان بخشی از قرارداد 9 میلیون پوندی با چلسی ادامه داشت. او نگرانی های خود را در مورد اسلون با باشگاه در میان گذاشت و باشگاه اقدامات ایمنی را در دستور کار قرار داد. گیلمور همچنین مجبور شد همه دوستان و خانواده خود را از اینستاگرام حذف کند تا دختر نتواند با آنها تماس بگیرد. او گفت: «نمی‌توانستم بخوابم و مجبور شدم قرص‌های خواب‌آور بخورم که بر عملکردم تأثیر گذاشت.

اسلون اذعان کرد که بین 19 ژوئن 2022 تا 28 اکتبر، میسون مانت را آزار داده و گیلمور اسکاتلندی را بین 10 سپتامبر 2022 تا 28 اکتبر آزار داده است. او همچنین به آزار و اذیت غیرخشونت آمیز Chilwell بین 20 تا 29 اکتبر اعتراف کرد. این اینفلوئنسر در 20 ژوئن مورد قضاوت قرار می گیرد.

عجیب اما واقعی؛  دختری که 3 ستاره فوتبال را مورد آزار و اذیت قرار داد به دادگاه احضار شد!/ 21 بار تغییر شماره برای ایجاد مزاحمت برای بازیکنان فوتبال



سرویس اخبار فوتبال خارجی

عجیب اما واقعی؛  دختری که 3 ستاره فوتبال را مورد آزار و اذیت قرار داد به دادگاه احضار شد!/ 21 بار تغییر شماره برای ایجاد مزاحمت برای بازیکنان فوتبال

ملیسا و مونته یک شب را با هم گذراندند، سپس به مدت شش ماه به طور پراکنده با هم گفتگو کردند تا اینکه مونت رابطه خود را به طور کامل قطع کرد. اسلون شماره خود را 21 بار عوض کرد زیرا مونت هر بار او را بلاک می کرد اما این دختر دست از کار برنمی داشت و او را با پیام های خود بمباران می کرد. او همچنین یک اسکرین شات از پرداخت 12.99 پوندی برای خرید یک شماره جدید از اپل برای او فرستاد و گفت: “من غذای بیشتری نمی خرم تا بتوانم تعداد بیشتری بخرم.”

مونت حتی می ترسید سر این دختر در زمین تمرین چلسی پیدا شود. او حتی به گیلمور پیام های زیادی در مورد مانت فرستاد. و صفحه ای در اینستاگرام برای انتشار عکس چیلول در کنار زنان دیگر باز کرد. او همچنین خانواده و دوستان ستاره را در این عکس ها تگ کرد.