حمایت توتی از مورینیو: امیدوارم قهرمان شود و بماند

اسطوره رم در پاسخ به سوالی درباره آینده مورینیو افزود: “این فوتبال است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. این یک تصمیم برای او است، تصمیمی بین او و باشگاه است که بعد از بازی اعلام خواهد شد. فینال لیگ اروپا. من نمی دانم. آنچه مورینیو تصمیم گرفته است، اما امیدوارم او در رم بماند.”

جالوروسی ها فصل گذشته با مربیگری مورینیو موفق به قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا شدند و حالا امیدوارند با حضور سرمربی پرتغالی روی نیمکت خود، دومین جام اروپایی را بالای سر ببرند.

توتی همچنین به سکوت مالکان رم اشاره کرد و ادامه داد: نمی توانم وارد جزئیات شرایط و تصمیمات باشگاه شوم، اگر آنها تصمیم به سکوت گرفته اند، فکر می کنم حق با آنهاست و باید به این تصمیم احترام گذاشت. . از وقتی من آمده ام همیشه سکوت را انتخاب کرده اند. افرادی هستند که زیاد صحبت می کنند و افرادی هستند که زیاد صحبت نمی کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

وی در مورد شانس پائولو دیبالا برای بهبود مصدومیت و حضور در فینال گفت: امیدوارم او بتواند در فینال شرایط خوبی داشته باشد زیرا رم به او نیاز دارد تا بتواند برای رسیدن به دومین جام اروپایی تلاش کند. او شایسته این بازی است. می دانم که او هر کاری می کند تا به این بازی برسد یا حداقل روی نیمکت باشد.”


سرویس خبر شماره: 1940012
05 ژوئن 1402 ساعت 13:37 |
2.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

فرانچسکو توتی، اسطوره رم ابراز امیدواری کرد که ژوزه مورینیو بتواند برای دومین بار متوالی با این تیم قهرمان جام ملت های اروپا شود.

حمایت توتی از مورینیو: امیدوارم قهرمان شود و بماند

توتی در مصاحبه ای با روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت، درباره این بازی گفت: “به عنوان یک رومانیستا، امیدوارم رم بتواند قهرمان لیگ شود. این یک بازی است و هر اتفاقی ممکن است بیفتد، اما امیدوارم مورینیو بتواند دومین جام متوالی را با بازی قهرمان کند. این تیم.”

1879897

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چهارشنبه هفته آینده رم باید در ورزشگاه پوشکاش به مصاف سویا برود تا تکلیف تیم قهرمان لیگ اروپا مشخص شود.