عذرخواهی کمیته داوران بابت اشتباه آشکار/ باشگاه معترض همچنان عصبانی است

کمیته داوران فوتبال انگلیس با صدور بیانیه ای از برایتون به دلیل اشتباه داور در بازی این تیم مقابل تاتنهام که با شکست برایتون به پایان رسید عذرخواهی کرد. داور این دیدار یک پنالتی واضح به سود برایتون نگرفت و این موضوع در نتیجه بازی تاثیر داشت.

این سومین بار در این فصل است که کمیته داوران اشتباهات داوری مقابل برایتون را پذیرفته و از باشگاه عذرخواهی می کند. در بازی برایتون و تاتنهام با تساوی 1-1 کارو میتوما توسط پیر امیل هویبرگ در محوطه جریمه تاتنهام به زمین زده شد. استوارت آتول و VAR اعتقاد نداشتند که باید یک پنالتی به نفع برایتون اعلام شود اما اکنون کمیته داوران عذرخواهی کرده و گفته است صحنه پنالتی واضح است.

برایتون اما از عذرخواهی هیئت منصفه راضی نیست. باشگاه مدعی است که خطا روی میتوما تنها خطای داور نبوده است. برایتون اشاره کرد که کلمنت لانگله با دست روی توپ خطا کرد و باید در آن صحنه پنالتی می گرفت. دو گل برایتون در آن مسابقه که توسط میتوما و دنی ولبک به ثمر رسید نیز مردود اعلام شد و باشگاه مدعی شد هر دو گل صحیح بوده است. پس از آن، دزربی سرمربی برایتون نیز توسط داور اخراج شد، اما برایتون می گوید سرمربی آنها تنها در تلاش بوده تا کادر فنی تیم را متقاعد کند تا روی نیمکت بنشینند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی