سیادمنش گذشت، ترائوره ​​اخراج کرد

اللهیار که پیش از این در 13 بازی لیگ انگلیس یک گل زده و یک پاس گل داده بود، امروز توانست دومین پاس گل خود را در این فصل مقابل میلوال ارائه دهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

یاران صیادمنش که در سه هفته اخیر لیگ برتر سه تساوی کسب کرده، امروز با نتیجه یک بر صفر مقابل میلوال به برتری رسید و 52 امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به استوک سیتی در رده شانزدهم جدول این رقابت ها قرار گرفت.

1840946

ستاره ایرانی هال سیتی تنها پاس گل تیمش مقابل میلوال را به ثمر رساند.

سیادمنش گذشت، ترائوره ​​اخراج کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اللهیار صیادمنش که پس از مدت ها مصدومیت در دو دیدار متوالی به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و در 4 بازی متوالی لیگ برتر از ابتدا به میدان رفت و در ترکیب هال سیتی عملکرد موثری داشت. هنوز هم یکی از بازیکنان اصلی امروز است، تیم او به مصاف میلوال می رود که دوباره می درخشد.

در دقیقه 70 بازی امروز هال سیتی با پاس اللهیار صیادمنش و ضربه پای چپ تماشایی آداما ترائوره ​​از پشت محوطه جریمه دروازه میلوال را باز کرد و موفق شد در خانه به برتری 1-0 دست یابد.

1840945


سرویس خبر شماره: 1900307
21 آوریل 1402 @ 9:26 ب.ظ
6.9 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

اللهیار روی دور است.

تیم فوتبال هال سیتی که هفته گذشته با گل اللهیار صیادمنش مقابل ساندرلند به تساوی 4 بر 4 دست یافت، امروز با درخشش مهاجم ایرانی خود و پاس گل آن بازیکن توانست سه امتیاز ارزشمند دیگر را در این مسیر کسب کند. برای بقا در چمپیونشیپ انگلیس و برای چهارمین بازی متوالی بدون شکست.

1840944