عصبانیت شدید آردا: رئال به من خیانت کرد!


سرویس خبر شماره: 2006061
12 مارس 1402 در 4:40 ب.ظ.
20.6 هزار امتیاز خبر|

33نقطه نظر

یک سال از دست رفت

آردا گولر از وضعیت خود در رئال مادرید ناراضی است و احساس می کند فریب خورده است.

عصبانیت شدید آردا: رئال به من خیانت کرد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آردا گولر برای رئال مادرید دردسرساز شده است. باشگاه مادریدی سخت تلاش کرد تا او را دور از بارسا جایزه بدهد و اکنون فاصله قابل توجهی بین این بازیکن و رئال مادرید وجود دارد.

به گزارش رسانه های ترکیه، آردا و اطرافیانش احساس می کنند توسط مادرید فریب خورده اند، زیرا در اولین فصل حضورش در این تیم به آنها وعده دقایق بیشتر داده شده بود و آردا معتقد است که او یک سال را در رئال تلف کرده است. او اکنون به طور جدی به آینده خود دور از برنابئو فکر می کند.

1989686

رئال مادرید تابستان گذشته با یک استراتژی متمایز بر بارسا مسلط شد که می‌توانست پایان بدی داشته باشد. مدیران رئال نه تنها دستمزدی بسیار بالاتر از باشگاه بارسلونا را به او پیشنهاد کردند، بلکه علیرغم تردیدهای فراوان کارلو آنچلوتی، موافقت کردند که او را در ترکیب اصلی قرار دهند. در تیمی پر از ستاره و بازیکنان ارزشمند، ترافیک در خط هافبک زیاد است.

آردا که مدت‌ها مصدوم شده، هفته‌هاست که در حال نقاهت است، اما دسترسی به میدان ندارد. رئال در حال بررسی قرض دادن او به میلان است تا با تجربه بیشتر به میلان بازگردد. در این بین، او به پیشنهادات دیگر او گوش خواهد داد.

مجله اخبار فوتبال خارجی