گزارش بازی آکادمی: منچستر یونایتد زیر 18 سال 5-0 کریستال پالاس زیر 18 سال – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات


تیم زیر ۱۸ سال منچستریونایتد بامداد شنبه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی لیگ برتر میزبان کریستال پالاس بود.

پس از شکست دادن آرسنال در دور قبل، یونایتد به مصاف دیگر تیم قدرتمند لندنی رفت.

تیم میهمان در نیمه اول با راه اندازی رگبار حملات ثابت کرد که شکست دادن تیم دشواری است.

اشتون میسین خطرات زیادی را در جناح چپ ایجاد می کرد، اما منطقه شلوغ پالاس تعدادی بلوک را برای حملات یونایتد فراهم کرد، یکی از آنها باعث شد که میسین از جناح چپ به سمت پایین مسابقه دهد و فقط شش یارد به سمت جیمز اسکنلون برسد. اما ضربه این هافبک از روی خط مهار شد.

تا دقیقه 44 طول کشید تا یونایتد به لطف کاپیتان فینلی مک آلیستر به پیروزی برسد. ریس مونرو حمله را با یک فرار از عقب شروع کرد و سپس بازی را به اسکانلون در جناح راست کشاند که مک آلیستر را در محوطه جریمه پیدا کرد تا از زاویه باز گلزنی کند.

نیمه دوم تقریباً به همین منوال ادامه یافت و یونایتد در کنترل کامل بود و آنها تنها دو دقیقه پس از شروع مجدد، زمانی که اسکانلون از تیر دروازه برخورد کرد، اختلاف را تقریبا دو برابر کردند.

در دقیقه 58، هری آماس برای برداشتن توپ به داخل زمین رفت و قبل از اینکه ضربه او از کنار دروازه بان منحرف شود، نتیجه را 2-0 کرد.

پس از از دست دادن چند موقعیت در اوایل بازی، اتان ویتلی با اضافه کردن سومین موقعیت یونایتد با خیال راحت جشن گرفت. مک آلیستر داخل محوطه جریمه دریبل زد و برای گابریله بیانچری که شوت او متوقف شد اما ویتلی آماده بود تا پایان را روی ریباند اعمال کند.

ویتلی سپس با عبور از ارتفاع پایین به بیانچری به نفع خود در دقیقه 84 برگشت.

در زمان مصدومیت، ویتلی عملکرد فوق‌العاده‌ای را از یونایتد انجام داد و آن را 5-0 کرد. مک آلیستر دوباره در جریان بازی قرار گرفت و آن را به ویتلی واگذار کرد تا با کفش چپش از دروازه بان عبور کند.

تیم جوان آدام لارنس با شکستی قانع کننده جایگاه خود را در فینال جام حذفی لیگ برتر قطعی کرده است و خود را در برابر منچسترسیتی یا لسترسیتی امتحان خواهند کرد.

یونایتد: هریسون، کماسون، مونرو، جکسون، آماس، دوانی، مک آلیستر، مانتاتو (بیانچری 69)، اسکنلون (توایتس 78)، میسین (بیلی 82)، ویتلی

زیرمجموعه های استفاده نشده: Myles، Armer



https://thepeoplesperson.com/2024/03/02/academy-match-report-manchester-united-u18s-5-0-crystal-palace-u18s-276950/ منبع: