عصر با کلوپ، 2 برای جایزه و صحبت های بیشتر ایناسیو – آخرین اخبار باشگاه لیورپول – باشگاه لیورپول

شبی با یورگن کلوپ در روز پنجشنبه اعلام شده است، در حالی که سرمربی لیورپول و ویرجیل فن دایک هر دو نامزد دریافت جوایز شده اند.

شب با کلوپ اعلام شد

هواداران لیورپول آخرین فرصت را برای خداحافظی با کلوپ در اواخر این ماه خواهند داشت و رویدادی در مرکز شهر در سایت رسمی باشگاه اعلام شد.

“یک شب با یورگن کلوپ و مهمانان ویژه” در M&S Bank Arena در روز سه شنبه، 28 مه برگزار می شود و “نوید یک شب پر از خاطرات، لحظات جادویی و موسیقی را می دهد.”

این شب شامل یک پرسش و پاسخ زنده با کلوپ خواهد بود، با جمله آلمانی این رویداد:

“این یک شب بسیار خاص خواهد بود، با بسیاری از خاطرات فوق العاده به اشتراک گذاشته شده و همچنین موسیقی های عالی.

من واقعا مشتاقانه منتظر هستم که آن را با هوادارانمان بگذرانم، ضربان قلب این باشگاه فوق العاده و منحصر به فرد.

اطلاعات بلیط را می توانید در اینجا پیدا کنید.

5 چیز دیگر: نامزدها و کلوپ دو برابر می شود

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 3 دسامبر 2023: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول (L) با ترنت الکساندر-آرنولد (C) و کاپیتان ویرجیل فن دایک (R) پس از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و فولام در آنفیلد جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • رئیس قرمزها ترنت اخیراً با نظرات خود در سر هواداران من سیتی قرار گرفته است!
  • هری کیول وینگر سابق لیورپول یوکوهاما مارینوس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسانده است و در این روند یک “بازی مجدد” استانبولی ایجاد کرده است!
  • هواداران لیورپول با علاقه یک گل فراموش شده “باور نکردنی” را تحت نظر کلوپ تجربه کرده ام – این یک زیبایی مطلق است!

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

2K9F8NJ گونکالو ایناسیو از اسپورتینگ سی‌پی - تاتنهام هاتسپر مقابل اسپورتینگ سی‌پی، لیگ قهرمانان اروپا، استادیوم تاتنهام هاتسپور، لندن، بریتانیا - 26 اکتبر 2022

  • گفته می شود لیورپول در تابستان امسال برای جذب گونکالو ایناسیو، مدافع اسپورتینگ سی پی در موقعیت قطبی قرار دارد، اما منچستریونایتد نیز مشتاق است! (آفساید گرفتار شد)
  • به گفته جیمز پیرس، تیاگو تابستان امسال لیورپول را ترک خواهد کرد. این دقیقاً یکی از بهترین رازهای پنهان فوتبال نیست! (ورزشکاران)

چت دیگر از جای دیگر

منچستر، انگلستان - شنبه، 25 نوامبر 2023: لوئیز دیاز (R) بازیکن لیورپول توسط فیل فودن از منچسترسیتی در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه منچسترسیتی اف سی و لیورپول در ورزشگاه سیتی منچستر به چالش کشیده شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • هیچ بازیکنی از لیورپول برای بهترین بازیکن جوان سال حاضر نیست، اما بازیکنان با تجربه ای مانند ارلینگ هالند و فیل فودن هستند! مطمئنا این درست نیست؟ آیا باید 21 به پایین باشد؟ (اسکای اسپورت)
  • جورجینیو، هافبک آرسنال، قراردادی یک ساله با امارات تا سال 2025 تمدید کرد. این یک کار زیرکانه است (بی بی سی اسپورت)
  • توماس توخل گفت که تصمیم به توقف بازی قبل از گل تساوی بایرن مونیخ در آخرین لحظه مقابل رئال مادرید “حس یک خیانت است.” باز هم از طرف مسئولان خوب نیست (TNT Sports)

ویدیوی روز و مسابقه شب

اینجا آنفیلد است با جان پیرمن، بنیانگذار و سردبیر مجله Red All Over The Land که ادای احترام زیادی به کلوپ کرد صحبت کرد:

مسابقه شب یکی از دو بازی دور برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا است.

فاتح لیورپول، آتالانتا پس از تساوی 1-1 هفته گذشته میزبان مارسی است، در حالی که بایر لورکوزن در خانه رم مقابل رم قرار دارد و از بازی رفت 2-0 پیش افتاد.

https://www.thisisanfield.com/2024/05/evening-with-klopp-2-up-for-award-more-inacio-talk-latest-liverpool-fc-news/ منبع: