فرانک لبوف نسبت به افت شدید فرم کازمیرو برای منچستریونایتد ابراز ناباوری کرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

در فصلی پر از ناامیدی از دیدگاه منچستریونایتد، تشخیص دقیق یک موضوع که بدترین آن باشد، دشوار است.

تغییر تاکتیکی پوچ به یک تیم مبتنی بر انتقال، یک دفاع متخلخل و یک لیست آسیب دیدگی دیوانه‌وار که بازیکنان کلیدی مانند لیساندرو مارتینز و لوک شاو را به سختی در تمام فصل بازی می‌کردند، همگی نامزدهای معقولی هستند.

با این حال، ریزش عظیم به شکل Casemiro مطمئناً باید نزدیک به بالای شمع باشد.

این برزیلی در اولین فصل خود بسیار باشکوه بود و یونایتد را محکم تر کرد و فولاد را فراهم کرد در حالی که شریک خط میانی او کریستین اریکسن ابریشم را تهیه کرد.

اسطوره رئال مادرید همچنین با به ثمر رساندن 7 گل، گل های مهمی را به بازی خود اضافه کرد، از جمله گل افتتاحیه در فینال جام کارابائو مقابل نیوکاسل یونایتد، که شیاطین سرخ به پیروزی خواهند رسید و به خشکسالی 6 ساله جام پایان دادند.

با این حال، فصل دوم او در اولدترافورد یک کابوس بوده است.

افت این بازیکن 32 ساله دوشنبه شب در مقابل کریستال پالاس در بازی 0-4 تیمش در سلهرست پارک به نمایش گذاشته شد.

کاسمیرو در این مسابقه هشت بار دریبل خورد، بیش از هر بازیکنی در لیگ برتر در این فصل، زیرا او نتوانست با تیم پر انرژی پالاس زندگی کند.

این برزیلی همچنین بارها از موقعیت خارج شد و جانی ایوانز را رها کرد تا خودش با موقعیت های متعددی برخورد کند.

بازی‌های او قبلاً توسط مطبوعات مورد توجه قرار گرفته‌اند، زیرا جیمی ردنپ، کارشناس Sky Sports، نقش این بازیکن را در عملکرد ضعیف دفاعی یونایتد در تساوی 2-2 مقابل بورنموث ماه گذشته نشان داد.

پل اسکولز آخرین کارشناس بود که به هافبک دفاعی ضربه زد و ادعا کرد که احتمالاً دیگر نباید برای تیمی با کالیبر منچستریونایتد بازی کند.

آخرین کارشناس که در مورد افت تکان دهنده این بازیکن اظهار نظر کرده فرانک لبوف مدافع سابق چلسی است. او در صحبت با ESPN اظهار داشت که از نحوه بازی کازمیرو سردرگم است.

ما نمی دانیم در رختکن چه خبر است، اما چطور از رئال مادرید، حتی اگر بازیکن سابق خود نباشید، تقریباً در دو فصل تقریباً همه چیز را از دست خواهید داد؟

“من متوجه نمی شوم. من (این را) باور نمی کنم زیرا من آنقدر طرفدار کازمیرو بودم. چیزی که دیروز (دوشنبه) دیدم، کسی است که اشتها را از دست داده، احساسش را از دست داده و با تمام دانش فوتبالی که در طول سال‌هایی که او برای رئال مادرید و برزیل بازی کرده‌ایم، نمی‌شناسم.»

“این برای من قابل درک نیست”.

این کاهش به حدی بوده است که یونایتد به دنبال خلاص شدن از شر او در تابستان است، زیرا قصد دارد او را به قیمت 30 میلیون پوند به عربستان سعودی بفروشد.

با این حال، صادقانه بگویم، هواداران یونایتد خوشحال خواهند شد که به دلیل افت بدنی بازیکن، چیزی به این رقم نزدیک شوند.

برای رعایت انصاف، سبک فوتبال پر هرج و مرج مبتنی بر انتقال اریک تن هاگ هیچ لطفی به هافبک نمی کند.

علاوه بر این، او مجبور شده بود به‌عنوان یک مدافع میانی، با درب چرخشی از شرکای خود به دلیل آسیب‌های ناپسند در باشگاه، بازی کند.

با این وجود، او باید مسئولیت عملکرد خود را بپذیرد و افت هافبک افسانه ای در پیراهن یونایتد مطمئنا یکی از غم انگیزترین مناظر فصل 2023/2024 است.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/09/frank-leboeuf-expresses-disbelief-at-massive-drop-off-in-casemiros-form-for-man-united-279972/ منبع: