علی نژاد: خوشحالم که گل های زیادی به ثمر رساندم

وینگر آلومینیومی می گوید که روحیه خوبی برای شروع بازی ها در سال جدید دارند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد علی نژاد درباره شرایط آلومینیوم گفت: تمرینات ما از یک هفته پیش شروع شد، زمانی که خیلی سخت و سخت کار کردیم و خدا را شکر شرایط خوبی داریم. با بردی که در آخرین دیدار سال داشتیم، روحیه بالایی به دست آوردیم و با انگیزه بیشتری در تمرینات کار می کنیم.


سرویس خبر شماره: 1817452 |
11 فروردين 1401 ساعت 16:57 |
5,529 امتیاز خبر|

0نظرات

پیروزی در آخرین بازی 1400 بسیار مهم بود.

وی در خصوص تغییرات در کادر فنی آلومینیوم و حضور سید مهدی رحمتی به جای رسول خطیبی گفت: از زحمات آقای خطیبی برای تیم تشکر می کنم. حضور آقای رحمتی و تیم فنی اش هم تیم را شوکه کرد و خدا را شکر توانستیم بازی با تراکتورسازی را با پیروزی به پایان برسانیم. در این مدت تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی تیم انجام داده ایم و تلاش می کنیم همین روند را ادامه دهیم تا جایگاه خوبی کسب کنیم.

وی در خصوص دیدار مقابل آلومینیوم مقابل فجر سپاسی گفت: همه می دانند که در پایان فصل بازی با تیم های پایین تر از مدعیان و سایر تیم ها جدول سخت تری است. فجر چیزی برای از دست دادن ندارد و می خواهد در لیگ برتر بماند اما با احترام به آنها تمام تلاش خود را برای کسب سه امتیاز انجام می دهیم و می خواهیم سال جدید را با برد آغاز کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وینگر فنی آلومینیوم به پیروزی اخیر خود مقابل تراکتورسازی اشاره کرد و افزود: متاسفانه تیم شرایط خوبی نداشت و برد در این دیدار بسیار مهم بود. هدف ما کسب سه امتیاز در آخرین بازی سال و خوشحالی هواداران بود که با تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان توانستیم به هدف خود برسیم.

علی نژاد به گل علی آل کثیر به تراکتورسازی اشاره کرد و گفت: برای علی واقعا خوشحالم چون فشار زیادی داشت اما این گل باعث آرامش او و تیم شد. امیدوارم به روال پیروزی برگردیم و به جایگاهی که در صدر جدول رده بندی داشتیم برگردیم.