پاسخ منفی کونته به پاری سن ژرمن: در چلسی خوشحالم

آنگولو کونته ستاره چلسی پیشنهاد پاری سن ژرمن برای پیوستن به این باشگاه را رد کرد.


سرویس خبر شماره: 1817450 |
11 جولای 1401 ساعت 16:35 |
1,259 |

1نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کونته 6 فصل با پیراهن چلسی در لیگ برتر بازی می کند و در این مدت یکی از مهره های کلیدی این تیم بوده است.
هافبک فرانسوی افتخارات متعددی از جمله لیگ برتر، جام حذفی، لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها را در دوران حضورش در استمفوردبریج به دست آورد و نقش کلیدی در پیروزی آنها داشت.
این بازیکن 31 ساله تنها یک سال از قراردادش با چلسی باقی مانده است و این باشگاه در حال حاضر به دلیل تحریم رومن آبراموویچ و شرایطی که او در آن قرار دارد، نمی تواند قرارداد او را تمدید کند.
روزنامه فرانسوی Le Parisien مدعی شد در روزهای پایانی نقل و انتقالات زمستانی در ژانویه، سران پاری سن ژرمن به این بازیکن برای انتقال به لیگ فرانسه در پایان فصل پیشنهاد امضا کردند.

با این حال، اخبار حاکی از آن است که کونته پیشنهاد باشگاه فرانسوی را رد کرد و گفت که از حضور در چلسی خوشحال است و می خواهد در استمفوردبریج بماند.
کونته در این فصل 31 بازی برای چلسی در تمامی رقابت ها انجام داده است اما توماس توخل به دلیل مشکل مصدومیتش سعی کرد در طول مسابقات به خوبی این بازیکن را مدیریت کند.
این بازیکن در چند روز گذشته در اردوی تیم ملی فرانسه حضور داشت، هرچند هفته گذشته به دلیل مشکلات شخصی مجبور به سفر به مالی شد، از این تیم خارج شد. با این حال، او دوباره به ترکیب دیدیه دشان اضافه شد و در پیروزی 5-0 فرانسه مقابل آفریقای جنوبی 65 دقیقه بازی کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی