عکس رفتار در ورزشگاه دشمن قدیمی که خشم هواداران قرمزها را برانگیخت/ سکوت بهتر از دروغ گفتن بود!

او گفت: “معمولاً من به سوالات رسانه ها واکنش نشان نمی دهم، اما ارزشش را دارد زیرا شما هواداران شگفت انگیز یونایتد برای من ارزش زیادی دارید. بنابراین می خواهم ویدیویی را که در حال پخش است توضیح دهم. من همیشه دیده ام که ویرجیل فن دایک قبلاً به این نقطه ضربه زده است. بازی و قصد من این بود که قبل از بازی او را متوقف کنم و او را مسخره کنم. من از کودکی همیشه از اف سی توئنته حمایت کرده ام و اکنون به بازی برای منچستریونایتد افتخار می کنم، تعهد من به این باشگاه باورنکردنی هرگز تزلزل نخواهد کرد. روز وحشتناکی برای ما است و تمام تلاش خود را می کنیم تا در هفته های آینده اوضاع را درست کنیم. ما به اهداف خود در این فصل خواهیم رسید.”

باخت به قرمزها به برد 4 بازی شیاطین سرخ پایان داد و امیدهای ضعیف آنها برای قهرمانی را از بین برد. تنهاچ از عملکرد تیمش عصبانی بود و گفت: “عملکرد آنها غیرحرفه ای بود. ما در نیمه اول تیم بهتری بودیم، موقعیت های بهتری ایجاد کردیم و دو تک به تک با دروازه بان انجام دادیم. گل. قبل از پایان نیمه اول. اشتباه کردیم و گل خوردیم نیمه دوم شوکه شدم خیلی زود کنترل بازی را از دست دادیم تصمیمات بد گرفته شد نحوه دریافت گلها واقعا آزاردهنده است به عنوان یک تیم باید بچسبیم با هم اما نکردیم و بازی را رها کردیم. من را شگفت زده کرد، من این چیزها را از تیمم ندیدم. اصلاً منچستریونایتد نبود. “ما خیلی خیلی ضعیف بودیم.”

همچنین بخوانید: بمبی که قرمزها مطمئنا منفجر می شوند/ ستاره خط حمله تیم ملی تابستان آینده جذب می شود؟



سرویس اخبار فوتبال خارجی

اما هواداران یونایتد دست از او نکشیدند و به تمسخر او ادامه دادند. یکی از طرفدارانش نوشت: بهتره ساکت بشی تا این دروغ مسخره رو بگی. دیگری نوشت: او چه کسی را گول می زند؟ شخص دیگری افزود: این بهانه واقعا بدی بود.

یونایتد روز پنجشنبه در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال بتیس خواهد رفت.

ویدئویی از لمس تابلوی معروف لیورپول وود و هورست منتشر شده است. هواداران یونایتد به قدری به مهاجم هلندی خندیدند که او مجبور شد توضیح مفصلی در مورد دلیل حرکتش بدهد.

خس کرد و خورد