عیدی: حیف که 3 امتیاز از دست دادیم


سرویس خبر شماره: 2018988
15 مه 1403 در 11:10 ق.ظ.
4.1 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

ما سهمیه آسیایی می خواهیم.

ملوان انزلی مدافع تیم معتقد است آنها توانایی شکست استقلال خوزستان را داشتند.

عیدی: حیف که 3 امتیاز از دست دادیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مجید عیدی در دیدار اخیر ملوان انزلی مقابل استقلال خوزستان نفوذهای زیادی از سمت راست زمین داشت و موقعیت های زیادی خلق کرد که یکی از آنها توسط رضا جعفری به گل تبدیل شد تا تعداد او پاس گل به چهار رسید.

عیدی درباره بازی اخیرشان مقابل استقلال خوزستان گفت: با توجه به شرایط جدول، بازی برای هر دو تیم حساسیت خود را داشت. می خواستیم امتیازات این دیدار به سهمیه نزدیک شود و تیم حریف هم از منطقه سقوط جدا شود. در مورد استقلال خوزستان هم باید بگویم که خوب بازی کردیم و می توانستیم برنده شویم اما در نهایت مساوی شد. حالا باید تلاش کنیم تا در دیدارهای باقی مانده نتایج بهتری بگیریم.

وی درباره وضعیت تیم ملوان گفت: شرایط تیم خوب است چون بازیکنان و کادر فنی باکیفیتی داریم که هر کدام به نوبه خود تلاش می کنند نام ملوان را بدرخشند. خوشحالی مردم انزلی و استان گیلان تمام چیزی است که از فوتبال می خواهیم و تا آخرین لحظه می جنگیم تا به رتبه بهتری برسیم و خدا کمک کند حتی آسیایی شویم. چنین چیزی دور نیست.

عیدی در پاسخ به شرایط برگزاری این مسابقات اعلام کرد: وضعیت چمن ورزشگاه می توانست بهتر باشد. اگر اندازه آن کمی کوچکتر بود قطعا سرعت بازی بیشتر می شد. با این حال به همه کسانی که در برگزاری این مسابقه شرکت کردند خسته نباشید می گویم و از آنها تشکر می کنم که شرایط لازم را برای برگزاری این مسابقه فراهم کردند.

ملوان انزلی مدافع این تیم با بیان اینکه با توجه به سایر نتایج لیگ، تیمش فرصت خوبی را برای نزدیک شدن به سهمیه از دست داد گفت: البته اگر سه امتیاز از اهواز می گرفتیم خیلی به صدر جدول نزدیک می شدیم اما واقعیت این است که بازی سختی داشتیم و می دانستیم شرایط این دیدار متفاوت است. هر دو تیم به برد نیاز داشتند و ما با آن گل به زمین رفتیم و تلاش کردیم اما به آنچه می خواستیم نرسیدیم.

این بازیکن درباره پاس گلی که در این دیدار داد گفت: هر موفقیتی نتیجه کار سخت همه اعضای تیم است. فرقی نمی کند من گل بزنم یا بقیه بازیکنان گل بزنند. فرقی نمی کند من کمک کنم یا شخص دیگری این کار را انجام دهد. مهم موفقیت تیم است که فقط با همدلی به دست می آید. خدا به ما کمک کرده و تا اینجای کار پیشرفت خوبی داشته ایم و انشاالله در مسابقات بعدی با انگیزه بالایی به مصاف حریفان خواهیم رفت.

عیدی یادآور شد: امیدوارم مسئولان شهر انزلی و استان گیلان به فکر تیم ملوان باشند. بدون اغراق می گویم برای این شهر با درک و هواداران دلسوزش شرم آور است که تیمش در سطح لیگ برتر نمی درخشد. مردم انزلی لایق بهترین ها هستند و این برای آنها به معنای فکر و برنامه ریزی برای فصل آینده است.

مجله اخبار فوتبال داخلی