غلامپور داور دربی را فریب داد!

سرمربی دروازه بان های استقلال با ترفندی جالب از اخراج در دربی فرار کرد و از حضور در نیم فصل دوم محروم شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پخش ویدئویی از درگیری بهزاد غلامپور در پایان نیمه اول دربی تهران حواشی زیادی داشت. باشگاه پرسپولیس ساعتی پس از بازی با استقلال این ویدئو را منتشر کرد و داور را به خاطر اخراج نکردن سرمربی حریف مقصر دانست.

علی خسروی که امروز برای بررسی صحنه های داوری دربی در برنامه فوتبال برتر حاضر شده بود درباره تصمیم عجیب داور و ترفند جالب غلامپور برای فرار از کارت قرمز صحبت کرد. به گفته خسروی، داور در ابتدای نیمه دوم قصد داشت به سرمربی استقلال کارت قرمز نشان دهد. وی ادامه داد: غلامپور اول نشد اما بعد آمد، همین عدم کنترل مسئول برگزاری یکپارچه بازی است.

مربی دروازه بان های استقلال اینگونه از اخراج نجات یافت. او که متوجه شد قرار است در نیمه دوم از داور کارت قرمز بگیرد، همراه تیم به زمین نیامد تا اینکه آب از آسیاب افتاد و پس از شروع بازی، توجه داور به داخل زمین گرم شد. دقایقی بعد سرمربی آبی ها در حالی که داور داغ بازی بود روی نیمکت حاضر شد و بعد از گل هم خوشحال شد!



مجله اخبار فوتبال داخلی

در این صحنه غلامپور با مشت چند قدمی به سینه مهدی ترابی می زند و او را هل می دهد. کارت قرمز برای آن حرکت یک پنالتی بود، اما یک ترفند جالب سرمربی استقلال باعث شد تا غلامپور در نیمه دوم به جای سکوها از روی زمین بازی را دنبال کند.


سرویس خبر شماره: 1816084 |
28 مارس 1400 ساعت 18:29 |
9,240 امتیاز خبر|

0نظرات