آرتتا: آرسنال فقط یک گل در این فصل دارد


سرویس خبر شماره: 1816089 |
28 مارس 1400 ساعت 19:20 |
452 امتیاز خبر|

0نظرات

بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا؛

اگر می خواهید در بین بهترین تیم های فصل باشید، باید در خانه و خارج از خانه پیروز شوید، زیرا میزان برد تیم های دیگر بسیار بالاست. ما باید برنده شویم و اکنون این کار را همیشه انجام می دهیم، بنابراین باید به راه خود ادامه دهیم. ما در مسیر درستی هستیم و 10 بازی باقی مانده است.

بوکایو ساکا واقعا خسته بود و مشکل لگن داشت اما باید برای حضور در تیم ملی انگلیس آماده باشد. آرون رمزدیل روی نیمکت نشسته است؟ او در 50 دقیقه آخر بازی مقابل لیورپول ناراحت بود. اما Ramsdale می خواست اینجا باشد تا از برند Leno حمایت کند و این نشان می دهد که در پشت صحنه چه اتفاقی می افتد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

میشل آرتتا گفت: “ما قبل از بازی با بازیکنان صحبت کردیم و به آنها گفتیم که باید آماده و بسیار هوشمند باشیم زیرا انتظار داشتم ویا در همان دقایق ابتدایی به دروازه ما حمله کند. ما بازی را کنترل کردیم و گل اول را به ثمر رساندیم.” “ما موفق شدیم. شما ارتباط خوب بین بازیکنان و هواداران را می بینید و این عالی است. ما واقعا به دنبال حضور در چهار تیم برتر فصل هستیم و شما می توانید این هدف را در بین بازیکنان نیز احساس کنید.”

میشل آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال تاکید کرد که هدف تیمش بازگشت به لیگ قهرمانان اروپاست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال امشب با گل مقابل استون ویلا به پیروزی رسید و جایگاه خود را در رده چهارم جدول این فصل لیگ برتر تثبیت کرد. میشل آرتتا در پایان از رابطه خوب بازیکنان آرسنال با هواداران و هدف این تیم برای بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.