فابریتزیو رومانو می گوید برنتفورد علاقه مند است سرجیو رگیلون را به صورت قرضی جذب کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


کسب و کار تابستانی منچستریونایتد شامل پنج خرید دائمی و دو دریافت قرضی بود که هر دوی آنها به طور موقت توجه اریک ده هاگ را جلب نکردند.

به دلیل مصدومیت های متعدد در خط هافبک. انتظار می‌رود سفیان امرابات فعلاً بماند، اما مربیان احساس می‌کنند سرعت او برای لیگ برتر مناسب نیست و بعید است که اقامت دائمی داشته باشد.

سرجیو رگیلون نیز در آخرین لحظه پس از مصدومیت لوک شاو و تایرل مالاسیا وارد زمین شد، اما سرمربی هلندی در نهایت از او کم استفاده کرد.

این بازیکن اسپانیایی تنها 3 بار 90 دقیقه کامل را پشت سر گذاشت و سرمربی یونایتد ترجیح داد در پست خود با دفاع راست دیوگو دالوت بازی کند.

رگیلون نتوانست در یونایتد بدرخشد

قرارداد قرضی این بازیکن 27 ساله پس از فعال شدن بند استراحت به پایان رسید و او از آن زمان به باشگاه مادری تاتنهام هاتسپر بازگشت که هیچ فایده ای برای او ندارند.

انتظار می رود که این ملی پوش اسپانیایی در نیمه دوم فصل دوباره به صورت قرضی جدا شود و با باشگاه های زیادی خارج از انگلیس نیز مورد توجه قرار گرفته است.

اما فابریزیو رومانو، مربی نقل و انتقالات، اکنون فاش کرده است که تیم لیگ برتری برنتفورد به جذب رگیلون علاقه مند است و به شدت برای خدمات او تلاش می کند.

این بازیکن آخرین تماس با بوروسیا دورتموند را نیز در میان طرف هایی که به مدافع کناری چشم دوخته اند، خواهد پذیرفت. جالب خواهد بود که ببینیم او به کجا می رسد.

برنتفورد علاقه مند به اسپانیایی است

سرخیو رگیلون در ابتدای پنجره نقل و انتقالات ژانویه منچستریونایتد را ترک کرد و پس از بازگشت قرضی به تاتنهام بازگشت. با این حال، او در تاتنهام نمی ماند.

گفتگوها بین عوامل رگیلون و باشگاه ها ادامه دارد و درک من این است که برنتفورد برای جذب مدافع چپ اسپانیایی تلاش می کند.

آنها او را می خواهند و برای این احتمال تلاش می کنند، اما پس از آن این به بازیکن بستگی دارد زیرا باشگاه های دیگری نیز به او علاقه مند هستند. رگیلون همه گزینه ها را بررسی و ارزیابی خواهد کرد.

در طول اقامت او در منچستر، مشخص بود که مدافع عاشق بمباران رو به جلو است و همزمان در تلاش برای دفاع است. تعجبی نداشت که دیدم مدیر بارها او را انتخاب نمی کند.

ستاره مادریدی در مورد بازی برای تیم های نخبه کاملاً خوب نیست و برنتفورد می تواند مکان خوبی برای شروع به دست آوردن دقایق معمولی باشد.

https://thepeoplesperson.com/2024/01/14/fabrizio-romano-says-brentford-interested-in-landing-sergio-reguilon-on-loan-274322/ منبع: