لیورپول در اقدامی جسورانه دروازه بان خود را برای پیوستن به باشگاه اسکاندیناوی آزاد کرد – باشگاه لیورپول

شش ماه پس از آزادی، لیام هیوز دروازه بان سابق لیورپول اکنون با یک باشگاه جدید قرارداد امضا کرده و با انتقال رایگان شگفت انگیز به اسکاندیناوی موافقت کرده است.

هیوز ابتدا در سال 2021 به عنوان دروازه بان تمرینی توسط لیورپول به خدمت گرفت و از سلتیک به تیم پیوست تا تیم های آکادمی را جمع کند.

اما ایرلندی شمالی دو بار برای تیم اصلی نیمکت را گرم کرد – در مقابل شفیلد یونایتد در لیگ برتر و پرستون در جام کارابائو در سال 2021 – و همچنین به تیم ملی خود دعوت شد.

دوران او در مرسی ساید در ماه ژوئیه به پایان رسید، اما به عنوان یکی از 10 بازیکنی که در پایان فصل گذشته آزاد شدند.

تا این هفته، او یکی از تنها دو نفری بود که هنوز یک باشگاه جدید پیدا نکرده بودند، اما هیوز اکنون با انتقال رایگان به تیم فنلاندی اف سی هاکا پیوسته است.

این بازیکن 22 ساله قراردادی دو ساله با تیم Veikkausliiga امضا کرده است که در حال آماده سازی برای رقابت های سال 2024 هستند که در اواخر این ماه در لیگ برتر آغاز می شود.

آمدن او هفته‌ها پس از انتصاب هموطنش اندی اسمیت به عنوان سرمربی اتفاق می‌افتد، در حالی که هیوز از فرصتی برای رقابت برای انتخاب اولین نقطه شروع در یک باشگاه سطح بالا متقاعد شده است.

هیوز که پیراهن شماره 1 را خواهد پوشید، توضیح داد: “ما قبلاً در لیورپول ملاقات کرده بودیم، اما چند هفته پیش با من تماس گرفتم که شنیدم اندی می خواهد با من ملاقات کند.”

ما فردای آن روز ملاقات کردیم و او همه چیز را در مورد باشگاه و پروژه و آنچه که این می تواند برای حرفه من انجام دهد به من گفت.

شفیلد، انگلستان - یکشنبه، 28 فوریه 2021: لیام هیوز، دروازه بان لیورپول، در حین آماده سازی قبل از بازی قبل از بازی لیگ برتر انگلیس بین شفیلد یونایتد اف سی و لیورپول اف سی در برامال لین.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

هیوز افزود: “من برای چند سال آینده در دوران حرفه ای خود چند هدف دارم، اما مهمترین چیز در حال حاضر این است که وارد تیم شوم و بهترین نسخه از خودم را به تیم نشان دهم و اینکه به اندازه کافی خوب هستم تا نماینده این باشگاه باشم. .

امیدوارم با کمک خودم بتوانم به تیم کمک کنم تا در فصل آینده موفق شود.

پس از قرارداد هیوز با اف سی هاکا، تنها بازیکنی که در تابستان توسط لیورپول آزاد شد و هنوز به طور رسمی برای تیم جدیدی امضا نکرده است، فیدل اورورک مهاجم است.

اولودار اولوفونوا (سنت جانستون)، جک برن (گرینوک مورتون)، چارلی هیز-گرین (بولتون) و ایوان رابرتز (بالا تاون) که از آکادمی جدا شده اند، همگی به جای دیگری فرود آمده اند.



https://www.thisisanfield.com/2024/01/liverpool-released-goalkeeper-to-join-scandinavian-club-in-bold-move/ منبع: