فاجعه مطلق؛ پشت قهرمان مدعی چنین شکستی است! (تصویر)

در شرایطی که به نظر می رسید اینتر کنترل توپ را در اختیار دارد، بولونیا در دقیقه 28 از موقعیت بالای خود استفاده کرد تا با حرکت طولانی آرناتوویچ، گل را به تساوی بکشاند. نراتزوری باز هم موقعیت خوبی روی دروازه حریف ایجاد کرد اما باعث تاسف بود که گل دوم را به ثمر نرساند.

رادو دروازه بان ذخیره اینتر با اشتباه عجیبی مقابل بولونیا شکست داد.

اما بگذارید ببینم آنها در توییتر در مورد این خطا چه گفتند.


تراژیک، کابوس رادو، دروازه بان دوم اینترمیلان. آیا این اشتباه ممکن است به قیمت از دست دادن قهرمانی او در سری آ انجام شود؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بالاخره امشب آخرین دیدار اینتر و بولونیا برگزار شد و این نراتزوری ها هستند که با قبول شکست 1-2 مقابل میزبان، حالا میلان را از بالای سر خود برتر می بینند. اینتر بازی را خیلی خوب آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی با حرکت دیدنی ایوان پریشیچ اولین گل خود را به ثمر رساند.


آیا به قیمت از دست دادن قهرمانی اینتر می توان به این هدف دست یافت؟ رادو دیگر نمی خواهد این صحنه را تماشا کند



مجله اخبار فوتبال خارجی


رادو به چه فکر می کرد یا چه می کرد؟ اشتباهی وحشتناک که ممکن است به قیمت اسکودتو اینتر تمام شود


رادو کاملاً کنترل توپ را از دست می دهد، یک کابوس مطلق برای او و اینتر

اما در دقیقه 81 رادو، جانشین مصدوم سمیر هاندانوویچ مرتکب اشتباه مرگبار شد و بهترین گلزن بولونیا لقب گرفت. این دروازه بان نتوانست پاس ساده ایوان پریشیچ را مهار کند و در حالی که توپ در آستانه ورود به دروازه اینتر بود، ساسنسون به توپ رسید تا گل پیروزی را به نام خود به ثمر برساند. شاید این اشتباه عجیب و باورنکردنی باعث شود اینتر شانس کسب دومین اسکودتوی متوالی را از دست بدهد. تنها چهار هفته تا پایان فصل باقی مانده و میلان با دو امتیاز صدرنشین جدول است.


سرویس خبر شماره: 1821806 |
08 ارديبهشت 1401 ساعت 00:59 |
31,188 امتیاز خبر|

3نظرات

اشتباه باورنکردنی یک دروازه بان؛


برای سفارشات اینتر خیلی زیاد بود. رادو کم و بیش گرسکوی جدید است (بازیکنی که هفته گذشته مقابل لاتزیو در سال 2002 اشتباه کرد)