لیورپول 2 – 0 ویارئال; طوفان سه دقیقه ای تیم باشگاهی

در دقیقه 35 این بار ترنت آرنولد یک پاس دقیق به محمد صلاح داشت اما باز هم ضربه او نادقیق بود و راهی به دروازه ویارئال نیافت. در اواخر نیمه اول تیاگو با فرصتی مناسب و از فاصله زیادی به گل رسید اما ضربه دیدنی او با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لیورپول در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال دقیق محمد صلاح می توانست گل اول را به ثمر برساند اما ضربه سر ضعیف سادیو مانه در موقعیت خوبی قرار گرفت. در دقیقه 14 لوئیز دیاز از سمت چپ وارد زمین شد و با یک عکس العمل خوب با یک برگردان ضربه محکمی به او وارد شد.

لیورپول با پیروزی 0-2 مقابل ویارئال به فینال لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شده است.


سرویس خبر شماره: 1821811 |
08 ارديبهشت 1401 ساعت 01:20 |
2092 |

5نظرات

اما سه دقیقه بعد گل دوم لیورپول به ثمر رسید. پاس فنی و عمقی محمد صلاح در مرکز محوطه جریمه به سادیو مانه برخورد کرد و او به راحتی توانست با یک شوت زمینی گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

اما مرسی سعیدی نیمه دوم را خیلی خوب و هجومی آغاز کرد و خیلی سریع دو گل به ثمر رساند. ابتدا در دقیقه 52 بود که جردن هندرسون در سمت راست توپ را پس گرفت و یک پاس زیبا روی دروازه ویارئال انجام داد. استوپینن ​​مدافع ویارئال در راه به اشتباه توپ را در دروازه خود دریافت کرد و رولی در نهایت تسلیم شد.

لیورپول که به برتری خود متقاعد شده بود به حریف فرصت گلزنی خاصی نداد و در نهایت موفق شد ویارئال را با دو گل در آنفیلد شکست دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول در نیمه دوم شب در حالی که در 90 دقیقه کامل بازی در خانه حضور داشت دو گل به ثمر رساند تا شانس خود را برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

در دقیقه 22 پاس جردن هندرسون به اشتباه به تیرک دروازه ویارئال برخورد کرد و این فرصت از دست رفت. دقایقی بعد محمد صلاح و سادیو مانه یک حرکت ترکیبی برای لیورپول ایجاد کردند اما ضربه ستاره مصری با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 69 این بار ویرجیل فن دایک با یک ضربه محکم و تماشایی از پشت محوطه جریمه دروازه ویارئال را تهدید کرد اما رولی به خوبی دروازه را مهار کرد. یک ثانیه بعد، این بار لوئیز دیاز می توانست با یک شوت زمینی از سمت چپ محوطه جریمه دروازه را باز کند اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.