فتح الله زاده از ساپینتو و شاگردانش دیدن کرد


سرویس خبر شماره: 1866782
05 فوریه 1401 @ 22:54 |
3.6 هزار امتیاز خبر|

9نقطه نظر

مدیرعامل استقلال با حضور در اردوی این تیم در آستانه بازی فردا با علی فتح الله زاده دیدار کرد.

فتح الله زاده از ساپینتو و شاگردانش دیدن کرد

شب گذشته بود که فتح الله زاده در تماس تلفنی با یکی از برنامه های تلویزیونی بار دیگر بر حمایت خود از سرمربی پرتغالی تاکید کرد و گفت که به دنبال جذب دو بازیکن برتر برای تقویت استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل است.

ساپینتو همچنین در نشست خبری امروز اعلام کرد که با مدیرعامل در ارتباط است و طرفین در تلاش هستند تا برای موفقیت تیم و به خصوص جذب بازیکن در بازار نقل و انتقالات، بحث و تبادل نظر کنند.

فتح الله زاده در پایان این دیدار برای آبی پوشان پایتخت در دیدار فردا آرزوی موفقیت کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال که در افتتاح پنجره نقل و انتقالات باشگاه و جذب بازیکنان جدید نقش داشت، امشب در اردوی این تیم حضور یافت و از دیداری دوستانه و صمیمی با ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال لذت برد. در این دیدار طرفین در مورد مشکلات فعلی تیم گفتگو کردند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال فردا در ورزشگاه آزادی میزبان ملوان است. آبی پوشان برای فراموش کردن دو شکست متوالی لیگ برتر مقابل تراکتور و سپاهان، بازگشت به گروه مدعیان و کم کردن فاصله با رقبای قهرمانی، چاره ای جز پیروزی در این بازی ندارند و باید امیدوار باشند که سایر تیم ها در بالای جدول به عنوان برنده بازی های این هفته زمین را ترک نمی کند. .