مهاجم سابق منچسترسیتی از استقلال جدا شد/ ‘ژو’ باشگاه جدیدی انتخاب کرد؟

این مقاله را نیز بخوانید: “ژو”; مهاجم مورد نظر استقلال کیست؟ / هم تیمی نیمار، خرید ناکام منچسترسیتی و گلزن سری آ برزیل



سرویس داخلی اخبار فوتبال

قیمت این مهاجم 35 ساله و 192 سانتی متری در بازار نقل و انتقالات 750 هزار یورو برای یک فصل و نیمی از این مبلغ برای نیم فصل است، اما استقلالی گفته است که می خواهد این بازیکن را فقط با 200 هزار یورو برای یک نیم فصل به خدمت بگیرد. .

ژائو آلوس د آسیس سیلوا ملقب به ژو با بیش از 20 بازی داخلی و سابقه بازی در جام جهانی و المپیک برای تیم ملی برزیل، اورتون، منچسترسیتی و گالاتاسرای را می شناسد و به نظر می رسد در این مسابقات آماده بوده است. 35 سال سن با دستمزد ارزان برای نیم فصل. اما حالا از عربستان خبر می رسد که این بازیکن برزیلی امروز به این کشور عربی سفر کرده و فردا رسما با یک تیم عربستانی قرارداد امضا خواهد کرد.

البته با توجه به سفر ژو به عربستان باید انتقال او به استقلال را منتفی دانست چرا که این بازیکن در زمانی که پیشنهادی نداشت تنها به فکر 200 هزار یورو برای استقلال بود اما بعید است با رفتن به عربستان به ایران بازگردد. عربستان

خیلی زود نام این بازیکن در فضای مجازی به بیرون درز کرد و از کدهایی که فتح الله زاده داده بود مشخص شد که ژو برزیلی که اکنون 35 سال سن دارد و در آستانه بازنشستگی قرار دارد به فکر استقلال است.

علی فتح الله زاده که بازی های نقل و انتقالاتی را خوب بلد است و به انفجار بمب های نقل و انتقالاتی عادت دارد، در برنامه شب های فوتبالی شبکه ورزش مدعی شد که استقلال در حال آماده شدن برای خرید مهاجم برزیلی اورتون و منچسترسیتی است.