فتح الله زاده: استرا مانعی ندارد، بازیکن خارجی می گیریم!

چند روز پیش به دبی سفر کردیم و آنجا با دوستان خوبمان و مدیران باشگاه الاهلی صحبت کردیم و گفتند تا الان پولی نگرفته اند و باید یک میلیون درهم بدهیم. مذاکراتی انجام شد و ما این فرصت را داشتیم که قسط اول را در اسرع وقت پرداخت کنیم. به آنها توضیح دادم که مشکلات مالی دارم و باید پول زیادی می دادیم و به همین دلیل تاکنون پول الاهلی را ندادیم. . مذاکرات خیلی خوب بود، انشالله در اسرع وقت اقساط آنها را پرداخت می کنیم. قرار شد 50 بپردازیم، 25 اعتبار دادیم و مابقی قرار شد ماه آینده پرداخت شود و آنها هم موافقت کردند و در آن زمان پنجره ما باز شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ماجرای پنجره باشگاه استقلال به موضوع اصلی این روزهای نقل و انتقالات فوتبال ایران تبدیل شده است و به همین دلیل علی فتح الله زاده این روزها مهمان برنامه های مختلف تلویزیونی است.

* پنجره باز است، سقف پر است

بچه ها را فرستادم ترکیه. ملیج خیلی ناراحت شد و گفت قبلا گفتند پول را فرستادیم اما نفرستادند. از اینکه نمی خواست بیاید ناراحت بود، یعنی وکیلش نمی خواست او را ترک کند. من شخصا با او تماس گرفتم و از او خواستم که به ترکیه بیاید و ما پول را در آنجا به او پرداخت کنیم. آقای افضلی و بهرامی خیلی زحمت کشیدند، از طرفی آقای حجت کریمی عضو هیئت مدیره با باشگاه الاهلی آنهم هماهنگی های خوبی انجام دادند و دوستان استقلالی در دبی خیلی کمک کردند و در یک روز تونستیم افتتاح کنیم. پنجره. پنجره سه روز پیش باز شد و مشکلی نداشتیم. قرار بود یکی دو بازیکن از لیست خارج شوند اما نیامدند. هواداران عزیز ما باید بدانند که پنجره باز است و ما کار خودمان را انجام می دهیم، اما سقف پر است و دست من نبود، قبلاً پر بود و تا سقف را خالی نکنیم، نمی توانیم. بازیکن داریم و مثل روزهای خوب گذشته نیست، بازیکنی را بیرون و پولش را می گذاریم و سقف را باز می کنیم تا بازیکن موافقت نکند و بیرون نرود. هواداران مدام زنگ می زنند و می گویند فلان بازیکن را بیاورید، ما با بازیکن مشکلی نداریم، در حال حاضر دو بازیکن برتر در لیست ما هستند. اگر به فیفا مراجعه کنید، پنجره ما باز است. وارد شدن ری استراو تا زمانی که کمیته وضعیت باشد مشکلی نخواهد بود، ما می‌توانیم بازیکنان را همین حالا دریافت کنیم.

1795433

* یزدانی ما را معطل کرد

در همین رابطه مدیرعامل استقلال امروز در یک برنامه تلویزیونی به صورت تلفنی توضیحاتی را ارائه کرد که در ادامه می خوانید؛

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد نقل و انتقالات این تیم و تاریخچه سیاوش یزدانی توضیحاتی ارائه کرد.

فتح الله زاده: استرا مانعی ندارد، بازیکن خارجی می گیریم!


سرویس خبر شماره: 1867027
بهمن 7, 1401 در 15:04 |
2.3 هزار |

0نقطه نظر

* با الاهلی به توافق رسیدیم

من و چند نفر از دوستان تا ظهر چهارشنبه منتظر بودیم تا سیاوش یزدانی به باشگاه بیاید. بالاخره یک بازیکن جایگاه مربی اش را ندارد و آن فوتبال حرفه ای است. انتظار داشتیم آقای یزدانی این کار را بکند و ایشان ما را تا ظهر معطل کردند. ما وقت نداشتیم و مجبور شدیم یک طرفه کنسل کنیم. انشاالله تا سه روز آینده با بازیکن بزرگی قرارداد بستیم. بر اساس تعهد سیاوش یزدانی که تقریباً هیچ وقت محقق نشد، یک طرفه آن را فسخ کردیم و فدراسیون فوتبال با آن برخورد می کند و اگر محکوم نیستیم همین که پرداخت کردیم کافی است. او در بخشی از قراردادش شکست خورد و بر همین اساس فسخ کردیم. باید 4 بازیکن را به آقای ساپینتو معرفی کنیم و او تصمیم می گیرد که برای ما مفید است یا نه و با یک بازیکن قرارداد می بندیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی